tirsdag den 20. august 2013

Tillykke til sølvbrudeparret Hanne og Michael

Også jeg vil da bringe et stort tillykke til min kære blogveninde Hanne, tillykke til dig og Michael for 25 år sammen. Jeg håber I får en dejlig dag.
Jeg vil gratulere med en solnedgang i de helt rigtige farver, solnedgange ser I ikke meget til hos jer, derfor  denne hilsen fra Samsø og Høneballehaven.
Også jeg har en solbrud ikke fra Hanne, men because of Hanne :) hvis du ikke havde anbefalet den, havde jeg ikke haft den.
Og så lige en buket til jer. Håber I får en dejlig dag, det er fint at lave et indlæg på din egen blog som tak for hilsenen :) Vi vil så gerne se jer.
Knus og tillykke

8 kommentarer:

  1. Så flotte bilder! Gratulerer så mye til sølvbrudeparet :-)

    SvarSlet
  2. Så lavede du lige et fint indlæg, mens jeg skrev svar til dig på mit, sådan ca. :) Mon ikke de har lidt gæster i dag og bliver fejret, så må vi vist vente et par dage med et billede - men det går jo også, så længe de har en dejlig dag. Knus Anne Mette

    SvarSlet
  3. Hej Anne Mette
    Ja det gjorde jeg så, men det er ikke langt, så der kommer et mere i dag. Ja de har nok travlt med at blive fejret, så må vi se, om vi får lov til at få et billede om nogen dage. Håber i hvert fald de får en fantastisk dag
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hej Lisbeth
    Dejlig lykønskning du har lavet til Hanne og Michael ;o)
    Er det regndråber jeg ser på have bordet ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi, nej det er kun dugdråber desværre.

      Slet
  5. Hvor sødt, Lisbeth :)

    Stort tillykke til Hanne og Michael fra mig også.

    SvarSlet