onsdag den 28. august 2013

Skønne morgenbilleder og dugvåde roser

Det var hos os en helt igennem vidunderlig morgen med  tåge/dis ud over det hele, det så lidt træls ud, da jeg stod op. Hurtigt kunne jeg fornemme, at solen var ved at trænge igennem, så jeg snuppede cameraet med på hundeturen.
Vil du med på turen og bagefter i min have blandt skønne duggede roser, så gør billederne store og nyd det, her er musikken som passer perfekt til billederne billederne.















Til sidst roserne












Jeg håber du har nydt turen, fortsat dejlig dag derude.

45 kommentarer:

  1. Tak for turen! Smukke, smukke billeder!

    SvarSlet
  2. Det var vel nok et velvalgt tidspunkt at vise disse vidunderlige sol-stemninger og dis og roser.... åh. Skøt tak! Hvos vidste du fra, at jeg lige havde brug for det?

    Om jeg kommer til Samsø denne sensommer. Øv, jeg ved jo godt hvad svaret er, men vil så gerne. Du og sin have er jævnligt i min bevidsthed, men jeg tvivler oprigtigt talt på det, hvor gerne jeg end ville.

    Knus og solskin fra M

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt jeg fik lavet det indlæg i dag og gjort dig opmærksom på det så. Det kan heldigvis ses og høres igen og igen, så hjælper det forhåbentlig til sidst.
      Jeg vil meget gerne se dig herovre, det ved du, men man kan ikke nå alting, forhåbentlig kommer du med næste år.
      Knus og solskin tilbage <3 selvom det ikke virker her.

      Slet
  3. nææh og åhhh hvor er det smukke billeder med morgendisen

    SvarSlet
  4. .... og nu har jeg så lige set dem een gang til - med musik til .... et perfekt valg... tak

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sussi - godt du fik musikken med, den passer til billederne ja.

      Slet
  5. Øh...Lisbeth musik - hvor skal jeg tryk den ind henne,men om jeg må sige, sikken skønne billeder og -og uden undertoner....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Grethe
      Næstsidste linie i teksten står der her, den trykker du på (altså på her)
      Tak

      Slet
  6. Det var jo en helt fantastisk morgen Sikke dejlig stemningsbilleder,du har taget!
    Venlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en helt igennem skøn morgen. Tak for det.

      Slet
  7. Hold da helt op! I dag giver du da Bent kamp til stregen.

    SvarSlet
  8. hold da nu helt op, sikke en fantastisk tur du tog os med på ,,,,smukt smukt du ønskes en dejlig aften

    SvarSlet
  9. Hej Lisbeth
    Her sidder jeg med gåsehud på armene, mens musikken stadig kører.....Hold da helt op for et stemningsfuldt indlæg, med masser og atter masser af skønne stemningsbilleder.
    Tænk - al den skønhed har du indfanget, mens jeg stadig lå i sengen og sov ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi
      Dejligt du kunne lide mine billeder, det glæder mig, ja jeg står tidligt op :)

      Slet
  10. Kære Lisbeth.
    Nu overgår du da vist dig selv, hvor er det smukke billeder du viser - tak for dem.
    hilsen jessie

    SvarSlet
  11. Hej Lisbeth

    dejlige morgenbilleder med sol gennem dis og dug - og nu også Grieg:)

    Tak for oplevelsen!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  12. Hvor er det nogle flotte morgenbilleder. Der er også stor temperaturforskel fra vi står op og til op ad formiddagen.

    SvarSlet
  13. hej Lisbeth.Du kan tro at jeg har nydt dine smukke stemningsfulde billeder.....og så med dejlig musik til.
    Er stadig igang med at male....men fik også gjort min thuja færdig.....den blev rigtig fin.
    Der er ikke noget der kan slå en morgentur i sin have med dug på græsset.Er også ved at planlægge endnu et nyt bed......der skal min Annabelle flyttes hen,for den står under mit store moreltræ......og der er for tørt.God aften knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Det glæder mig, at du nød både det og musikken.
      Jeg er spændt på at se din thuja.
      Nyt bed igen, ja men det bliver jo fint.
      Knus Lisbeth

      Slet
  14. Hvilken smuk og yndig morgen :) tak
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  15. Dejlige morgenbilleder.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  16. Super superflotte fotos af det hele ,roserne er WOW den mørkerøde med dug (no3 rosenfoto)og ikke mindst no 6 de creme roser med dug,rigtig flot,det har helt sikkert været en dejlig tur med kameraet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jan
      Ja det var en fantastisk tur, jeg kunne ikke tage billeder nok og jeg nød det. Tak for din hilsen :)

      Slet
  17. Godmorgen kære fru Høneballe. Hvilke fortryllende eventyrbilleder du har fanget i morgendisen, her bor alfer og feer. Sensommeren kan altså noget helt specielt.
    Jeg blev dog sat lidt på prøve vedr. musikken, første gang kom trailer til en spændingsfilm!!! Kunne heller ikke få det til at køre samtidig, men så måtte jeg jo nyde Grieg efter billederne, mens jeg nød stemningen.
    Ha' en dejlig dag, nu vil jeg cykle ud i solopgangen... He-he... Nej, det er da vist alligevel for sent!!
    Haveknus fra mig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. God morgen søde fru Friis
      Vi to kan noget med eventyr, du i tekst og jeg i billeder :) Ja og sensommeren hjælper godt til.
      Jeg fandt også ud af her til morgen, at det med musikken ikke fungerer, når man gør billederne store, men jeg fandt ud af det. Man er nødt til at lukke to høneballeblogge op, trykke på musik på den ene og på billeder på den anden.
      God arbejdslyst
      Knus Lisbeth

      Slet
  18. God morgen Lisbeth

    Vakre bilder og vakker musikk! Morgenstemning av Grieg passer perfekt til dine bilder :-)

    Ha en deilig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marit
      Tak skal du have, ja jeg syntes at musikken var perfekt til de samske omgivelser :)
      I lige måde

      Slet
  19. Smuk musik til fantastiske billeder, dejligt at starte dagen på, tak Lisbeth. Kh Anne Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne Mette
      jeg tænkte nok, du ville nyde det :)
      Kh Lisbeth

      Slet
  20. Tak for dejlig morgentur...selv om jeg først "gik " den nu. :o) Jeg så også en masse fine spind på min hundemorgentur i går. Morgener er meget forskellige - og meget smukke.
    Knus Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ingrid
      Selv tak. Du kan gå den flere gange om dagen, det gør ikke noget :) Det var så smukt med morgendug og spindelvæv.
      Knus Lisbeth

      Slet
    2. Jo tak nu gik jeg her lige igen, denne gang med Griegs dejlige musik til.Roser og musik. Smukt.
      Knus Ingrid

      Slet
    3. Hyggeligt Ingrid, du må også gerne se de andre indlæg :)
      Knus

      Slet
  21. Hej Lisbeth.
    Sikke nogle skønne billeder, de er helt fantastiske;-)) lige hvad jeg trængte til efter en lang dag på sygehuset, TAK ;-))
    Knus Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte
      Godt så var det alligevel den rigtige dag, jeg valgte til det indlæg. Selv tak.
      Knus Lisbeth

      Slet
  22. Flotte billeder Lisbeth, denne årstid er den allersmukkeste efter min mening:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth
      Det er træls, det går den vej, men det er en utrolig smuk årstid, det har du helt ret i, mine favoritter er forår og efterår :)

      Slet