onsdag den 15. august 2012

Så er det lige straks

Ja i morgen kommer det store øjeblik, jeg er meget spændt på resultatet, og selvfølgelig kommer der masser af billeder, det kan jeg nok ikke lade være med. 10.45 kommer de med pavillionen, spændende.
I dag har jeg haft et par venner på besøg for at beundre stenbelægningen, og her i eftermiddag har jeg slået græs, der bliver jo lidt opgaver til mig, når manden sådan tager på ferie :o) men han har fortjent sin ferie, og retfærdigvis skal det siges, at han slog det meste af græsset, inden han tog af sted, men der var lige en enkelt plæne tilbage.
Jeg tog lidt flere billeder i morges, de kommer her:
 Ville de Lyon fik lige en chance mere for at vise sin fine blomst
 Elefantgræs
 Fatal Attraction
 Echinacea Alba
 Sunrise

 Man må jo sige, at lige nu tager purpursolhattene en del af opmærksomheden i haven, de er da også skønne.
Hotline og de andre liljer kan også være med.
Ja og så er der jo roserne
 Abraham Darby
Graham Thomas

og igen
Winchester Cathedral

Crocus Rose på begge billeder


Til sidst min smukke marcipanrose Claret.
Hvis nogen af jer ikke har set indlægget med billederne af eventyrstemning fi min have i morges kan I trykke her

I må have en god aften.

24 kommentarer:

  1. Tak for de skønne billeder.
    Jeg glæder mig til at se dine billeder i morgen.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Aase, ja det bliver spændende.

      Slet
  2. Uhhh det bliver spændende imorgen, glæder mig til at se billeder af opsætningen i morgen. Håber du kan sove i nat og ikke ligge som et barn natten før juleaften ;o) Godnat og sov godt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver så spændende, men jeg skal nu nok sove i nat, det kan dog godt være, at jeg vågner tidligt :o)
      God nat sov godt

      Slet
  3. Det bliver spændende:)
    Jeg synes at dine morenbilleder er skønne med den tunge morgendug på, jeg formoder at det ikke er regn. Især det øverste billede af Crocus Rose er et postkort værdigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Ja det bliver så spændende.
      Det er kun dug på billederne, vi har ikke fået regn siden i sidste uge. Tak ja Crocus er skøn :o)

      Slet
  4. Det bliver spændende med pavillonen. Glæder mig til billederne :-)

    Solhattene tager en del af opmærksomheden, men du har nu også mange flotte roser lige nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ina
      Ja meget spændende, der skal nok komme billeder :o)
      Ja solhatte, roser og liljer tager meget opmærksomhed lige i disse dage.

      Slet
  5. Det er lige så spændende som juleaften:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Meget mere end juleaften, for den er jeg ikke så vild med :o)

      Slet
  6. Kære Lisbeth.
    Hvor har du mange forskellige blomster - det er meget flot --
    og hvor er marcipanrosen dog smuk - den ligner faktisk een der er lavet af marcipan!!!!
    Ja, Lisbeth det bliver spændende i morgen - glæder mig til billeder. Mon de kan lave den på een dag!!!!!
    Jeg skulle hjem fra stranden, selv om vejret er for godt, for min Lionsclub startede det nye år, i går--
    og fra i morgen og resten af ugen, deltager vi i et stort Kræmmermarked i Ishøj. Min klub står for salg af kaffe og brød/kager i et stort kaffetelt.
    mange hilsner jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jessie
      Ja jeg har en del forskellige blomster, ja og rosen ligner godt nok en marcipanrose, og den dufter så dejligt, den skulle du anskaffe dig.
      Pavillionen er lavet tror jeg, den skal bare sættes op. Bent siger, at de har sagt, det tager 4 timer at sætte den op. Jeg håber på at tage mange billeder.
      Ja det var ærgerligt, at du skulle hjem, men du må jo passe pligterne :o)Så får du lidt snak i stedet.
      Hilsen Lisbeth

      Slet
  7. Skønne billeder og sikke et vidunderligt rosenflor du har i haven, ærgeligt at der ikke er duft på internettet ;o)
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, ja det er det næste de må opfinde ;o)
      Kh
      Lisbeth

      Slet
  8. Kære Lisbeth,

    har ikke fulgt med på nogle blogge i flere måneder, så jeg er spændt på, hvad det er for en pavillon, du skriver om :-)

    Ja, purpursolhattene er skønne, og jeg nyder dem meget. Sender nærmest ikke andet i øjeblikket.

    Nå så du er græsenke - det kan nu også være helt dejligt engang imellem ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marlene
      Ja så bliver det spændende for dig at se min fine pavillion. Jeg er også meget spændt, men har dog set den live for godt en måned siden på Mors.

      Jeg kan godt forstå, du har travlt med at sende purpursolhatte i øjeblikket, de er skønne.

      Ja jeg er græsenke, og jeg nyder det meget, han nyder det også på sin tur. Så er alt jo godt.

      Kh
      Lisbeth

      Slet
  9. Hej Lisbeth.

    Den pavillon glæder jeg mig til ar se. Det bliver spændende at få den opført.

    Dejlige sommerbilleder af alle blomsterne.

    Hilsener fra Helga

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helga
      Ja det bliver rigtig spændende med pavillionen, det skulle kun tage 4 timer, så den må nærmest være færdig.

      Tak skal du have.

      Hilsen Lisbeth

      Slet
  10. Pøj pøj med pavillionen. Forhåbentligt er du ikke græsenke i dag, hvor huset arriverer. Græsset gror i øvrigt helt vildt, synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie. Jo jeg er også græsenke i dag, så må vi se, hvordan jeg klarer det med pavillionen, men jeg formoder de selv har styr på det hele.
      Ja græsset gror godt også i denne tid, selvom det godt kunne bruge noget regn.

      Slet
  11. Sommerfugle i maven, tænker jeg på du har lidt i dag :-) Det har jeg ihvertfald - meget spændt på at se billeder!
    Morgenstemningen var helt forrygende. Og dejligt at se solhatte og alle de andre skønne blomster.
    Der er en pakke på vej til dig. Jeg håber næsten den ikke ankommer i dag hor du har så meget om ørerne.
    Spændt på nyt,
    Kh
    Rose

    SvarSlet
  12. Nej hvor bliver det spændende at se Lisbeth, glæder mig virkelig til at se den nye pavillon.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er godt på vej, så snart de er kørt, kommer der billeder :o)

      Slet
  13. Kære Lisbeth. Ih det bliver spændende med det nye hus. Glæder mig til at se billeder og høre hvordan det går. Sikken skønne blomster du altså har. Og den morgenstemning....hold da op hvor flot.

    Kh Lise Lotte

    SvarSlet