onsdag den 15. august 2012

Eventyrstemning i Høneballehaven

Jeg vågnede op til den skønneste morgen, så det første jeg gjorde var at snuppe kameraet og gå udenfor og tage en masse billeder. Sådan en stemning forsvinder hurtigt, så det var bare med at komme i gang.
Jeg håber, I vil nyde de smukke motiver.


Mosekonen har haft travlt i nat, er det ikke smukt?
 Kig fra vejen til den store have
Et kig ind i den gamle have







Som I kan se havde edderkopperne også haft travlt.

Her omme bag ved kejsertræet har jeg også en lille have med floks og spydverbena og andre småting.
Nu må I nyde disse billeder, i aften kommer der lidt flere.
Fortsat god dag.


16 kommentarer:

  1. Hun har sandelig været effektiv den gode mosekone og smukt er det altid. Samtidig varsler det sensommer så det handler i den grad om at nyde det hele lige her og nu... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej fru Friis
      Ja vi må sig at både mosekonen og edderkopperne har været effektive. Ja om vi nyder det, jeg gør i hvert fald :o) sensommer eller ej, skønt er det.

      Slet
  2. Morgenbilleder er noget af det smukkeste. Den lave morgensol som stråler igennem alt det smådunkle og morgendisen som ligger som et tæppe hen over haven. Alt virker lidt mere eventyragtigt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente Lund
      Ja denne morgen var da specielt smuk og eventyragtig, jeg er sikker på, der var flere feer og alfer derude :o)

      Slet
  3. Dejlige morgenstemnings billeder.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet
  4. Kære Lisbeth.
    Dejlige billeder de er jo altid skønne, sådan nogle stemningsbilleder.
    Der er jo så skønt i din have - forstår godt du nyder hver dag.
    Jeg har set dine smukke roser, fra de andre dage, og kan forstå Bent har taget sig en tur ud i naturen.
    Han har også "knoklet" kan jeg se, han er en flittig mand.
    Kan også se du har haft "gæster" - de har da fået sig en oplevelse.
    Håber alt vel hos dig
    mange hilsner jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jessie
      Så er du hjemme igen, det er da for tidligt med det fine vejr vi har :o)
      Du kan tro, jeg nyder det. Godt du har set tilbage, så du kan følge med. Ja Bent har knoklet og fortjent sine fridag, det må vi sige.
      Alt vel her og forhåbentlig også hos dig.
      Mange hilsener
      Lisbeth

      Slet
  5. Hej Lisbeth.Lige den sidste hilsen inden vi rejser til Nice.Skal op kl3/30.Vidunderlige billeder fra din morgenhave.Er hjemme igen mandag aften.God dag Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Jette, rigtig god tur til Nice, selvom du skal meget tidligt op :o)

      Slet
  6. Sikke en fantastisk morgensteming du har indfanget til os, super flotte billeder. Mosekones bryg går vi glip af i byen, så det er dejligt du vil dele med os ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi
      Ja der var en fantastisk stemning, så jeg kunne ikke lade være, håbede at nogen ville blive glade for det :o)
      Nu har jeg læst hele artiklen, den ER god :o)

      Slet
  7. Flotte fotos af en smuk morgen, august september har noget flot lys!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jan
      Tak, ja lyset er unikt i august september.

      Slet
  8. Smukt med Smukt på :) Mosekonen og du i forening er ingen dårlig ting.

    Knus

    SvarSlet