onsdag den 6. marts 2013

2 års blogfødselsdag


I dag er det 2 år siden, jeg startede min blog op. Jeg startede med disse to indslag eller skal man kalde det nedslag :)

Forår

søndag d. 6.3.2011
I dag har jeg været i haven i 5½ time. Der er nok at tage fat på, selvom det er tidligt endnu. Jeg har revet visne blade væk og klippet stenbedsplanter, der havde bredt sig for meget ud over de smukke sten. 
Et af Bents billeder fra 7.3.2011, så det ikke ser alt for bart ud.

mandag

d. 7.3 2011
Mandag morgen og alligevel var der den smukkeste solopgang kl. 6.30, da jeg gik tur med mine to hunde. Det var så flot og tænk, da jeg så gik tur igen om aftenen, var solnedgangen endnu smukkere, det var en helt fantastisk fortryllende smuk himmel. Se ovenfor på Bents billede.
I dag var det min sidste mandag på kontoret, underligt, men jeg tror hurtigt jeg kan blive afhængig af at gå rundt hjemme i min have og nusse.
Snart har andre overtaget mine opgaver, mine nøgler, mit skrivebord og ved I hvad? Det er bare helt i orden.
Kom forår jeg glæder mig til friheden og kom an efterløn, det bliver såååå godt.
Ovenstående var de to første tøvende indlæg uden billeder, for jeg var jo endnu ikke begyndt at tage billeder. Bortset fra at tage få billeder af mine børn, havde jeg aldrig holdt et kamera i hånden. Så det var med bævende hjerte, jeg lånte Bents kamera og gik i gang. 
Heldigvis gik det jo godt, og nu kan jeg slet ikke lade være. 
Ligesom jeg slet ikke kan lade være med at blogge eller kommentere på andres blogge. Ja det er nærmest blevet en livsstil for mig, så jeg er blevet helt bekymret for, hvordan jeg skal nå at gå i haven, men det går nok, for jeg kan jo ikke lade være.
Det at blogge med andre havenørder har givet mig en masse, tak for søde kommentarer, jeg tager gerne et år mere og glæder mig over dem, der følger mig. 
Siden jeg startede for to år siden, er der kommet mange flere bloggere til, det er dejligt, men det kniber nok med at nå at kommentere alle steder, når nu haven skal til at passes igen.
Jeg har i løbet af de to år lavet 753 indlæg og haft 113.651 sidevisninger.


R. China blev købt i 2011, jeg kunne ikke stå for de smukke knopper. Den har også fine knopper i år, sidste år sprang den over blomstringen.
Vi havde lidt sol i formiddag, men over middag kom der skyer, og nu er det helt gråt.


Det var det ikke i morges. Pavillionen blev oplyst af solen, det så smukt ud, så jeg måtte have et par billeder.
 Spøgelset her er R. Olive som er dækket til for solens hårde stråler ovenpå nattefrosten
 Ja og her er den så, stadig ikke sprunget ud
Den vil ikke, det er for koldt om natten.


Rhodoerne er da meget pæne også med rim på.


De små forårsblomster kommer lidt efter lidt
Jeg fejrede dagen med pakker, den ene var bestilt, der var spændende ting i til skovbunden, bl.a. hundetand, Trillium, anemoner og fritillaria, de er plantet nu. I den anden pakke var der to Mandstro, som en af mine søde læsere har købt til mig i Netto, fordi jeg har klaget over, at vi ikke fik muligheden for at købe dem i Netto. Tak skal du have, jeg ved jo du helst er anonym, så ingen navne nævnt. 
Påskeklokkerne venter stadig på mere sol og varme, gad vide hvor længe de skal vente.
I dag måtte jeg desværre konstatere, at Karstens opskrift  på bloggen Grønne Nedslag  desværre ikke hjalp, nu har rådyrene været på spil igen :( Idag prøvede jeg at smøre nyt på, denne gang med hvidløg, digitalis blade og chili pulver. Håber det hjælper, ellers må der net om.
Forår var det, da jeg gik til stranden og sad på en lun sten, mens jeg så ud på det stille vand, der var havblik og to svaner sejlede forbi, mens der var stille bølgeskvulp. Ren nydelse. Men nu er det desværre gråt og køligt.
I dagens anledning vil jeg vise en masse billeder af en mere af mine yndlingsroser.






Odyssey ja den er fantastisk, dufter skønt og blomstrer overdådigt to gange, den kan anbefales, hvis I ikke har den.
Til slut et billede af Iris Reticulata Lilla, den er lige sprunget ud, selvom den står udenfor.
Fortsat god aften






74 kommentarer:

  1. Til lykke med fødselsdagen, Lisbeth! Jeg har jo kun været med siden oktober, men jeg tror at jeg læser din blog hver dag, og det er en fornøjelse :-) Og tak for dine mange - altid søde og positive - kommentarer hos mig. De er også en fornøjelse!

    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Nana og tak for ros. Jeg gør mig umage for at kommentere hos så mange som muligt, ingen skal føle sig overset, det er nemlig ikke rart :)
      Kh
      Lisbeth

      Slet
  2. Tillykke med årsdagen :o)
    Ja det går stærkt i blogland og der er nok at holde øje med og følge med i, der er slet ikke tid nok til at give kommentarer og opmuntrende ord til alle, men så er det jo godt at vi er så mange så der trods alt gives kommentarer til de fleste, ikk!
    Skønne billeder, det er du kommet godt efter ;o)
    Venligst Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Vibeke.
      Ja det kan nogen gange knibe at følge med, men det er dejligt, at så mange nye er kommet med, så kan alle skiftes til at skrive hos hinanden.
      Tak for det.

      Slet
  3. STORT TILLYKKE med de første to år som vores allesammens haveblogger mor og forbillede kære Lisbeth ;o).
    Det er da godt du har lært at tage skønne billeder, ellers tror jeg måske ikke lige, at din blog helt var blevet samme succes, med så mange daglige besøgende og faste læsere;o).
    At du så ovenikøbet har valgt at fejre dagen med pakker gør det jo ekstra festligt. Jeg kan godt forstå at Oddysey er en af dine yndlings, den er da for skøn og må vist straks på ønskeseddelsen ;o)
    Jeg håber du vil nyde resten af dagen og alle de fine kommentarer du sikkert får ;o). Jeg vil se frem til mange spændende indlæg og søde og kloge kommentarer fra din hånd ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Heidi
      Uha hvor det lyder, jeg bliver helt flov :)
      Nej uden billeder var der nok ikke så meget succes, så skulle det vist være en anden slags blog, jeg skulle have, og ikke en haveblog :)
      Ja det var meget heldigt med pakker lige i dag, selvom det var helt tilfældigt.
      Odyssey må du have rosertilhaven.dk den er endda ikke særlig dyr.
      Du kan tro jeg vil nyde dagen og de fine kommentarer.
      Tak jeg skal gøre, hvad jeg kan :)

      Slet
  4. Hej Lisbeth

    Og tillykke med de 2år, der er sørme godt gået, og der er jo sket imponerende meget siden den spæde start.

    At lige skulle omkring Høneballehaven er blevet en daglig fornøjelse for rigtig mange. Du er nok den der får flest rigtige kommentarer og har klart det største netværk her i haveblogland.

    Så igen: tillykke med de første 2 år, det lover godt for årene der kommer:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Karsten, ja der er sket en del siden den spæde start, men jeg går såmænd også og tænker på blogindlæg, både når jeg går tur og går i haven. Der bliver lavet mange en tekst på turene rundt :)
      Jeg er glad for, at så mange kigger med og at mange kommenterer, jeg har også kæmpet for det, men heldigvis kan jeg lide det :)
      Tak, ja jeg stopper ikke lige igen.

      Slet
  5. Hej Lisbeth.
    Hjertelig tillykke med de 2 år, og tak for din glade positive blog med alle de skønne rosen billeder ;-))
    Kærlig hilsen Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte
      Tak skal du have - ja selv tak, det er en fornøjelse at sætte især rosenbilleder ind, når jeg ved, at der bl.a. er en Lotte, som sidder og nyder dem :)
      Kærlig hilsen
      Lisbeth

      Slet
  6. Stort tillykke med fødselsdagen og tak for at du finder tid til at være allesteder med dit store vid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Tony, og tak for dine søde ord, det var pænt sagt.

      Slet
  7. Godaften Lisbeth.Også et stort tillykke fra mig med de to år.Jeg får også rigtig meget ud af at blogge med dig.Sætter stor pris på dine kommentarer hos mig.
    Jeg har jo kun været med et lille år.Håber du har energi til mange år endnu.Og glæder mig meget til mødes med dig til sommer i din dejlige have.
    Rigtig god aften til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Tak skal du have, jeg er glad for, at du synes, du får meget ud af at blogge med mig, jeg sætter også pris på at kommentere og få kommentarer fra dig.
      Jeg håber også, jeg har energi til mange år endnu, jeg kan jo godt lide det.
      Det bliver hyggeligt, når I kommer til sommer.
      Knus Lisbeth

      Slet
  8. Til lykke med ditt jubileum! Det er en flott blog du har :-) Herlige bilder du viser. Din favorittrose var usedvanlig pen!
    Ønsker deg en god aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Marit, ja Odyssey er en skøn rose.
      I lige måde.

      Slet
  9. Søde Lisbeth HURRA og tillykke med din 2 års blogfødselsdag. Jeg vil nødigt undvære Høneballehavens indslag og kommentarer! Du var også sød og kommentere på min spæde start i Blogland, og det gav mig mod til mere. Så TAK for din favnende, søde og altid deltagende måde at være på!
    STORT KRAM

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Bente. Det glæder mig at høre, at du kan lide både mine indslag og mine kommentarer, men det vidste jeg heldigvis i forvejen, det var rigtig godt at få det bekræftet :) Som sagt vil jeg gerne give alle kommentarer især de nye, for ellers føler man sig så alene i blogland :) men jeg har jo også mine "gamle" favoritter, som skal have en kommentar ved hvert indlæg.
      Selv tak det er altid en fornøjelse at høre fra dig.
      Kram tilbage.

      Slet
  10. Kære Lisbeth.
    Nå det var 2 års blogdag - hjertelig tillykke og tak for alle de smukke ting du viser os.
    Også i dag viser du vidunderlige rosenbilleder, hvor er de smukke.
    Og pavillonen tager sig godt ud. Det var godt du fik den.
    R. Olive lader vente på sig, men så kan du nyde den så meget længere.
    Jeg var lidt ude i dag, bl.a. såede jeg Klokkeranker, de står nu i stuen, indtil videre.
    Jeg mener at huske, at du hurtigt kommer op, --- men at de jo ikke skal ud foreløbig.
    Sjovt at se din blogstart ---- tillykke tillykke.
    hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jessie
      Tak skal du have, ja det ramte du godt :)
      Ja Odyssey er smuk - og pavillionen med, den er fantastisk fotogen, den er jeg glad for.
      Vi må håbe at R. Olive klarer den kolde periode, så blomsterne ikke bliver brune. Det er skidt for den med kulde nu.
      Klokkerankerne kommer hurtigt op ja vel nærmest i løbet af 1 til 1½ uge. Men ud må de ikke komme, før der ikke mere er fare for nattefrost.
      Tak Jessie.

      Slet
  11. Tillykke, LISBETH - tænk at der er gået 2 år siden du åbnede din blog for os, jeg husker stadig nogle af dine første indlæg, for jeg har været med hos dig næsten fra dag 1. Tak for alle de smukke billeder, som du jo hurtigt kom efter med kunsten at fotografere. Vi er slet ikke i tvivl om at du er haveblogger med stort H og B og vi nyder dine daglige indlæg og dine søde, velmenende kommentarer både her og hos os selv og de gode råd, som vi kan hente hos dig.

    Tak for blogvenskabet :)

    Knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Ulla, ja det er utroligt, at der nu er gået 2 år, du og Hanne er de første jeg husker, ja og Vivi var vist den første, jeg kommenterede hos.
      Dejligt at høre, at I nyder både indlæg og billeder. Jeg giver gerne gode råd, hvis jeg kan.
      Selv tak det er jeg også glad for, og jeg glæder mig til at se jer igen til sommer.
      Knus Lisbeth

      Slet
  12. Hjertelig tillykke!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med dagen. Hvor er det vidunderligt med den haveglæde og varme du strøer om dig!!!
    Håber MEGET at når du skriver du tager 1 år mere får minimum et 0 sat efter:0)

    Kh og skøn aften fra
    Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Katinka og tak for de søde ord.
      Ja det håber jeg også, selvom jeg jo (hm) ikke er helt ung længere :)
      Kh og i lige måde.
      Lisbeth

      Slet
  14. Kære Lisbeth
    Stort tillykke med 2 års dagen! Det er fantastisk dejligt at besøge din blog og udveksle gensidig haveglæde. Glæder mig til at følge haven frem mod det næste jubelæum ;), og til sommer at besøge dig og din skønne have og møde andre haveentusiater :-)
    Din pavillion ligner en skøn stor havelanterne på billederne i dag, hvor flot den er! Odyssey fik jeg heldigvis købt i efteråret og hvor jeg glæder mig rigtig meget mere efter at have set dine super flotte billeder i dag.
    Jeg må vist lige ind og tjekke for jeg har vist 1 års blogdag snart, tror jeg.
    Rigtig god aften,
    Kh Rose

    Kh Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rose
      Tak skal du have, dejligt at høre, at du kan lide at besøge min blog. Ja det bliver skønt at ses til sommer sammen med alle de andre havenørder :)
      Jeg synes også pavillionen var ret fin i dag. Jeg købte Odyssey forrige efterår, så som du kan se af billederne, kan du roligt glæde dig til god blomstring i år.
      Noget af det første jeg hørte til dig, var da du skrev, du skulle til Jylland på ferie, og jeg foreslog dig at se Lille Malunds have og Rhododendronhaven :)
      Kh Lisbeth

      Slet
  15. Tillykke med 2 års dagen. Det er vildt imponerende med 753 indlæg og ikke så mærkeligt med over 100.000 sidevisninger - flot:-) Du er også flittig til at kommentere hos andre og er dejlig opmuntrende - tak for det:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Bente. Ja det er stort set et indlæg dagligt, det går ikke rigtigt til, hvis der ikke udkommer et, men det kan jo ske, hvis jeg skal ud og rejse.
      Selv tak og tak for din søde kommentar :)

      Slet
  16. Kære Lisbeth
    Stort tillykke med bloggens fødselsdag. Det er så dejligt livsbekræftende at vide at der er et liv efter arbejdslivet, det er nok mest det jeg tænker når jeg læser dit indlæg hvor du glæder dig til efterlønstiden. Hvor er det herligt at du kom igang med kameraet. Du skal vide at jeg sætter stor pris på dine besøg hos mig og jeg følger godt nok med her, men når ikke at kommentere hver dag. Dine yndlingsroser er virkelig skønne og jeg ønsker mig Odyssey..
    Det er nogle skønne sager du har begavet dig selv med idag, det bliver en rigtig dejlig skovbund.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth
      Tak skal du have. Jeg kan fuldt ud forstå, at du hefter dig mere ved, at der er et liv efter arbejdslivet, det er der heldigvis, og aldrig har jeg nydt det så meget som nu, du kan roligt glæde dig.
      Jeg er glad for at høre, at du sætter pris på mine besøg hos dig, og at du følger med, selvom du ikke kommenterer. Det synes jeg er helt i orden, det er ikke nemt at nå det hele, når man også skal passe sit arbejde. Der er vist rigtig mange, som bare kigger, det forstår jeg godt.
      Odyssey er en skøn og næsten uundværlig rose :)
      Ja jeg håber, de vil gro selvom vi skal til at have kulde igen.

      Slet
  17. Tillykke med 2 års dagen. Det var da godt du fik mod på at tage billeder, så vi andre kan få lov til at kigge med i din dejlige have. Jeg må sige at det nok var dig der gav mig mod på at lave en blog og det er jeg meget glad for og jeg glæder mig rigtig meget til at møde både dig og din have til sommer.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Lene. Ja jeg er glad for, at jeg fik mod på at tage billeder, det duede ikke og have Bent til det, for han vidste ikke, hvad jeg ville have billeder af, så måtte jeg jo selv :)
      Jeg er da glad for, at jeg gav dig mod på at lave en blog, det er nemlig rigtig dejligt at være med i blogland :) Jeg glæder mig også til at vise dig og de andre min have til sommer.
      Hilsen Lisbeth

      Slet
  18. Tillykke med to års dagen Lisbeth. Jeg nyder alle dine indlæg, billeder og store haveviden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de pæne ord Gitte, det glæder mig.

      Slet
  19. Super TILLYKKE med de første 2 år, og alle de mange besøgende du har,meget imponerende.
    Det er flotte fotos!! har du fået andet kamera, eller er det blot solen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Jan. Ja det er dejligt med alle besøgende, men det går da også godt for din blog.
      Det må være solen, jeg har ikke fået andet kamera. Måske en gang når Bent køber et nyt, kan jeg arve :)

      Slet
  20. "Idag er det fru Høneballes fødselsdag!
    HURRA! HURRA! HURRA!
    Hun sikkert sig en gave får...."

    Og ja, du har både fået gaver, og blomster har du i metervis - hvad kan man ønske sig mere.

    STORT TILLYKKE til dig fra mig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fru Friis
      Nej, nej, nej det er ikke min fødselsdag, kun bloggens :)
      Nej du har helt ret, hvad kan man ønske sig mere.
      Tak skal du have :)

      Slet
  21. Også stort tillykke herfra. Jeg genkender tydeligt dine overvejelser, da du afslutter dit arbejdsliv - det er en kæmpestor beslutning.
    Bents og dine egne solbilleder, pavillionen, rhodendron og roser, altsammen ting man som blogger forbinder med din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie
      Tak skal du have. Ja det er en meget stor beslutning, men den var ikke svær for mig, for arbejdspladsen sang på sidste vers, og lederen var ikke nogen god leder mere, så jeg længtes bare efter 1.4.2011.
      Jeg kan godt forstå, det er noget man forbinder med min blog, for de går igen og igen :)

      Slet
  22. Hjertlig Tillykke Lisbeth, med din skønne blog´s 2 års dag!!! :-)
    Det er en fornøjelse at kigge forbi hver aften, se hvordan morgen- og aftensolen farvede himlen med guld i mund nettop i dag, og hvad dit haveliv bragte dig i dag, og dine tanker omkring det. Faktisk burde der være et lille indslag fra Høneballehaven i tv hver aften, f.eks, forbindelse med vejrudsigten, for alle burde have dine glæde af dine himmelbilleder mm. De betyder ihvertfald meget for mig, næsten mere end hvad jeg selv ser ud af vinduet :)
    Tusind Tak for alle dine søde kommentarer på min blog, faktisk lige fra start af! Imponerende at du kan favne os alle, og så hurtigt opdage nye bloggere! :)
    Godt at du udover det bedste vejr endnu i år, blev fejret med pakker! :)
    Fortsat rigtig dejlig jubilæumsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Alice. Jeg er glad for, at du nyder mine billeder, jeg er jo vild med solbilleder :)
      Jeg er god til navne, derfor får jeg hurtigt lært hvor de forskellige hører til, hvilken blog og nogenlunde hvor i landet, det er en dejlig egenskab at have.
      Se her var det så kun det bedste vejr om fomiddagen, jeg har hørt at det var så fint på Sjælland, men I har nok nydt det :)
      Tak for det.

      Slet
  23. Tillykke med 2 års blogdag.
    Hvor er din yndlingsrose dog smuk.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Aase ja Odyssey er en skøn rose.
      I lige måde.

      Slet
  24. TILLYKKE med din 2 års blogfødselsdag :o)
    Hvor var det godt du sprang ud i det, for hvor er vi mange der nyder dine indlæg. Du laver altid nogle gode indlæg med noget 'kød' på, og med nogle skønne skønne billeder - tak for det :o)

    Ha en go aften - du fejrer måske fødselsdagen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Bettina.
      Jeg er glad for at høre, at mine indlæg bliver nydt. Jeg bruger også en del tid på at lave dem :)
      Selv tak - nej jeg fejrer ikke fødselsdagen med andet end at sidde her og glæde mig over søde kommentarer.

      Slet
  25. Stort tillykke med dagen.. Dejligt at kunne se tilbage på to år hvor minderne er samlet i en dagbog. Godt du fik lært der med billeder ;)
    Ja bloggeri er noget vanedannende noget.
    God aften og tak for fine billeder

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Tine. Ja det er skønt at have det hele på bloggen, der er sket meget på de to år.
      Bloggeri er frygteligt vanedannende, men heldigvis også hyggeligt.
      God aften og selv tak.

      Slet
  26. ❤hjertelig tillykke med to årsdagen og tak for mange skønne blomsterbilleder ,
    glæder mig fortsat over din fantastiske have

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Jonna, du er en af dem som har været med næsten helt fra start hos mig. Selv tak og tak for dine kommentarer igennem den tid.

      Slet
  27. Kære Listeth. Tillykke med din 2 års blogfødselsdag. Tak for de mange dejlige billeder.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anette og selv tak, det er en fornøjelse.
      Kh
      Lisbeth

      Slet
  28. Kære Lisbeth
    Stort tillykke med 2-års fødselsdagen for din blog. Det er altid en fornøjelse at besøge din blog med alle de dejigt billeder, som du kan indfange i din have.
    Forårshilsen fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Vibeke
      Tak skal du have, det glæder mig, du kigger med og har fornøjelse af det. Det var også hyggeligt med besøg af jer i min have, kom endelig igen, hvis I kommer til Samsø igen.
      Hilsen Lisbeth

      Slet
  29. Kære Lisbeth! Stort tillykke med 2-årsdagen!! Og jeg tror du absolut er blandt de flittigste til hyggelige kommentarer og fine billeder! Som ny her på Bloggen, er det meget opmuntrende med en kommentar indimellem, og der er du meget trofast. Tak for det! KH Karin fra Blomsterlyst

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Karin
      Tak skal du have. Ja jeg er en flittig kommentator, for jeg vil gerne have, at alle føler sig tilpas på bloggene. Det er ikke rart at blive ved med at lave indlæg uden at blive set, det har de fleste af os prøvet.
      Selv tak Karin
      Kh Lisbeth

      Slet
  30. Kære søde Lisbeth
    Stort tillykke med 2 års blogdagen. Det er altid en fornøjelse at læse med her på din levende blog. Jeg glæder mig til at følge din skønne have på Samsø endnu en sæson :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anne-Mette
      Tak skal du have. Jeg er glad for du kan lide min blog, det glæder mig, hvis du vil følge med en sæson mere :) Men det vil glæde mig endnu mere, hvis du tager mod til dig og vover dig til Samsø sammen med de andre bloggere. Nu skal du vel snart til USA, så er det ikke sikkert, du har tid til at komme til Samsø, men du er velkommen.
      Kh
      Lisbeth

      Slet
  31. Kære Lisbeth. En varmt omfavnende Hønemor det er det du er. Du er der altid med en opmundrende kommentar, med en glad og kærlig synsvinkel får du os alle til at fornemme at vi alle er under dine vinger. Du burde have løn af Samsø Turistbereau, for at du er med til at åbne øjnene på en masse mennesker for hvor dejlig en Ø Samsø er.
    Fra den første dag jeg havde min blog var du der og bød mig velkommen, som hønen der ser sin kylling prikke hul på skalden. Du har været der med hjælp og gode bloggerråd og fik ledt mig den rigtige vej. For den da Lisbeth hvor jeg beundre dig at du har overskud og overblik til os alle sammen.
    Uden dig vil haveblog land ikke være det samme.
    Et stort tillykke skal lyde herfra mig.
    Og et varmt kram er sendt afsted.

    Kærlig hilsen Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda
      Tak skal du have, nu bliver jeg helt flov. Jeg bor i en fattig kommune, så jeg kan vist ikke få løn for det jeg gør her, men fra min blog er der nok mange, som har lært Samsø at kende :)
      Tak skal du have og tak for dine søde ord, jeg sender et varmt kram retur.

      Slet
  32. Hej Lisbeth,

    Tillykke med fødselsdagen. Jeg følger altid med i din blog selvom jeg ikke får kommenteret hver gang. Glæder mig meget til at se din skønne have igen til sommer. Der er rigtignok kommet mange haveblogs til efterhånden, og man kan næsten ikke følge med mere.
    Men det er jo dejligt at der findes så mange derude med den samme interesse. Håber vi kan følge hinanden i mange år endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Gitte. Der er mange, som følger med uden at kommentere, det er helt i orden, der skal lang tid til at kommentere hos alle, for der er kommet mange nye til i den sidste tid.
      Ja det er nemlig dejligt, at der er så mange med samme interesse, vi har alle meget glæde af bloggene.
      Ja det tror jeg bestemt, vi kan :)

      Slet
  33. Også et til lykke med din 2 års blogfødselsdag fra mig.

    Jeg læser næsten hver dag, men det er ikke altid jeg får kommenteret - der er oftest et hav af kommentarer, og det er jo givende at læse, men når jeg når til vejs ende kan jeg ikke huske, hvad jeg selv ville skrive. Så i dagens anledning er jeg hoppet alle de øvrige indlæg over :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Tak skal du have, det er ok ikke at få kommenteret hver gang, når man skriver hver dag, er det ikke nemt at blive ved at finde på noget. Hvis jeg vil kommentere, lader jeg være med at læse, hvad de andre har skrevet først. Så skriver jeg selv, hvad jeg vil og læser bagefter, hvis emnet er interessant :)

      Slet
  34. STORT tillykke Lisbeth. Jeg er sikker på at jeg har fulgt din blog i snart 2 år ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Susanne, ja du har vist været med længe, det er godt, jeg har lidt sent meldt mig hos dig :)

      Slet
  35. Kære Lisbeth.
    Tillykke med de 2 år på bloggen. Godt, at du næsten er 'afhængig' af at blogge - det kommer os andre til gode, og vi nyder at følge med her :o)
    Knus Christel

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Christel
      Tak skal du have, godt I kan lide at følge med, det glæder mig.
      Knus Lisbeth

      Slet
  36. Et stort tillykke med to års dagen. Det er godt, at du er blevet fortrolig med at tage billeder fra haven. Selv om jeg ikke har været med helt fra starten, har jeg fået megen god tid til at gå med at nyde de mange flotte foto fra Jeres store og spændende have. Dejlige fødselsdagsgaver du fik med posten. Og sikke en fødselsdags-buket du slutter af med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej May
      Tak skal du have. Ja jeg er også glad for jeg blev fortrolig med at tage billeder, ellers havde jeg haft nogen problemer med at blogge.
      Mon ikke det er godt et år siden, du kom med, det tror jeg.
      Jeg er glad for at høre, at du nyder mine fotos. Ja det var ikke dårligt med de fødselsdagsgaver, nu håber jeg bare, at de klarer kulden.

      Slet
  37. Ja, du skal da ihvertfald også have et STORT tillykke fra mig, kære Lisbeth :-)
    Hvor det glæder mig at du har fået så mange dejlige kommentarer i anledning af de to år, for det har du mere end nogen anden fortjent.
    Jeg har læst samtlige kommentarer, pyha :-) Og jeg tror næsten ikke at jeg kan tilføje noget. Men jeg er helt enig i at du er hele Bloglands Høne(balle)mor, og jeg nød 'billedet' af kyllingen som hakker sig ud af ægget som nye bloggere.
    Hvor er billederne med pavillionen smukke. Som en lanterne, ja, eller måske er det alferne som er ved at være færdige med en lille fødselsdagsfest derinde :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Hanne, snart er det også din tur til at fejre blogfødselsdag, vi begyndte jo næsten samtidig. Jeg blev glad for alle kommentarerne, det er dejligt at vide, at andre kan lide min blog.
      Ja hønemor det er jeg, det har du også mærket :)en rigtig pylremor.
      Du siger da noget, selvfølgelig er det alferne som har holdt fødselsdagsfest derinde. Med det lys må de rigtig have hygget sig.
      Knus

      Slet