søndag den 1. juli 2012

Et frieri

I aftes var vi på Nordfyns Friluftsteater for at se Atlantis. Min yngste søn Per spiller soldat i stykket. Da de var færdige med stykket var der en af medspillerne, der trådte frem og sagde, at det ikke var helt slut, der var lige lidt mere.
Frem trådte Per, mens han sang for sin udkårne Signe, bagefter faldt han på knæ og friede til hende. Jeg var ikke den eneste der tudede :o)
http://www.fyens.dk/article/2111723:Nordfyn--Soldaten-friede-foran-450-gaester


Mon ikke jeg er lidt stolt af min søn :o)

29 kommentarer:

  1. Nååååeeeeee..... hvor stort!!! Og hvor fint og hvor sødt, kan sandelig godt forstå du kneb en tåre. Godt gået søn, - og jeg formoder den udkårne sagde JA... :o)

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.Det var da noget af en forestilling.
    Kan godt forstå at du tudede lidt.
    Så skal der måske snart være bryllup?
    Har været på havebesøg hos din navnesøster
    Lisbeth(Contryliv) det var rigtigt hyggeligt.
    Har lige lavet et indlæg fra besøget.
    God aften til dig og Bent

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Ja det kunne jeg ikke lade være med. Det varer nok et års tid, inden der bliver bryllup.
      Det lyder spændende at du har været hos Lisbeth til åben have, det må jeg lige se efter.

      Slet
  3. Hold da op Lisbeth, det må have været helt utrolig dejligt at opleve og jeg kan se hun sagde ja ;) det var heldigt når nu der var så stort et publikum :D

    jeg havde også knebet indtil flere tårer hvis det var mig, kan jeg betro dig... en skøn og dejlig dreng du har.

    Hjertelig tillykke til dig og din mand,

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette
      Ja det havde været pinligt, hvis hun havde sagt nej :o) men mon ikke han var nogenlunde sikker i sin sag.
      Tak skal du have.

      Slet
  4. Kære Lisbeth. Nej tillykke, så bliver der bryllup. Jeg kan da næsten tude også. Hvor er han dog modig :):)

    Kh Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lise Lotte
      Tak skal du have, det var så stort, så jeg er ikke kommet over det endnu. Hver gang jeg tænker på det, eller skal fortælle om det, bliver jeg rørt.
      Ja han er modig, det syntes hans ældre brødre også. Min bror og svigerinde og hans svigerforældre var der også.
      Kh
      Lisbeth

      Slet
  5. Ej... hvor romantisk - og tillykke :) Sikke en modig måde at gøre det på og sikke en masse Klenex, der blev brug for.

    Det var vel nok en dejlig oplevelse for jer og hele salen.

    kh Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Tak skal du have, ja det var da romantisk. Alle i salen hujede og man kan tydeligt se på billederne hvor berørte alle er.
      Knus

      Slet
  6. Tillykke med sønnens frieri, det var dog en helt fantastisk afslutning, på den teater forestilling. Den vil du aldrig glemme navnet på ;o), Gad vide hvad de vil slutte forestillingen med de næste aftner, der skal noget til for at slå dette ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi
      Tak skal du have, ja det var en helt fantastisk afslutning. Jeg tror heller ikke jeg glemmer navnet på den. Der er flere kærestepar, så måske er der en mere, som tager mod til sig :o)

      Slet
  7. Neeeej altså, hvor må det have været dejligt at overvære. Jeg kan godt forstå, at du er stolt af din søn, og at du blev rørt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christel
      Ja det var bare så skønt og jeg bliver stadig rørt ved tanken :o)

      Slet
  8. Hvor herligt og romantisk - jeg ville også helt klart være kæmpestolt. Min svigerinde har en god mime-ting...hun står altid lidt ude til siden og peger med begge hænder på sit eget bryst og mimer "det er mig der er moderen" med et stort grin på ansigtet når sønnen brillierer - det kom jeg lige til at tænke på ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Berit
      Ja det var så romantisk, ja og jeg er stadig stolt.
      Den er god den med at din svigerinde mimer, hvad gør hun, når det er noget dårligt, han har gjort :)

      Slet
  9. Hvor romantisk - og modigt :)

    SvarSlet
  10. Tillykke med sønnen - det var rørende:)

    SvarSlet
  11. Tillykke med sønnen. Kan godt forstå hvis du blev både overrasket og rørt ;-)

    SvarSlet
  12. Hold da op en romantsik søn du har Lisbeth, tillykke med han. Jeg kan godt forstå at du blev meget rørt, det må have været en fantastisk oplevelse for alle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Ja det var meget romantisk og rørende, det var helt fantastisk, jeg er stadig ikke kommet over det :)

      Slet
  13. Nej, hvor vildt, Lisbeth! Tillykke!

    Nordfyns friluftsteater - jeg bor jo på Nordfyn, men kender ikke det teater. Hvor er det placeret - i Otterup?

    Kh. Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marlene
      Ja det er på Nislevgård i Otterup, og du kan nå det endnu, de spiller til og med lørdag. Sjovt du ikke kender det, de har spillet i omkring 25 år hver sommer. For to år siden spillede Per klokkeren i Klokkeren fra Notre Dame.
      Kh
      Lisbeth

      Slet
    2. Ja, lidt underligt - jeg har nok ikke bidt mærke i det, for der har da helt sikkert været reklame for det i de lokale aviser :-)

      Slet