torsdag den 24. november 2011

Liljeløg

Hej allesammen
Hvis I er interesserede i at købe liljer, kan jeg sende jer en mail fra plantesamling.dk med liste over lækre liljeløg. Bare send mig jeres mailadresse, så videresender jeg mailen til jer.
lisbethklastrup@gmail.com



Da der ikke er ret mange, som har kommenteret på dette indlæg, sætter jeg det på igen. Det er synd, hvis nogen er interesseret i liljeløg og ikke har set det.
Altså send mig jeres mail adresse, hvis I er interesseret i at se listen med priser over liljeløg. Det koster ikke noget at kigge, jeg får hverken rabat eller procenter, så I er velkommen til at få listen, selvom I ikke køber.

Anastasia

Big Brother

Dimention

Rosseau

Sweet Surrender

Alle ovenfor viste billeder er af liljer købt i februar 2011 hos Plantesamling.dk

7 kommentarer:

  1. Uha, jeg ved ikke om jeg tør lade mig friste... Men man kan jo altid SE på det.

    Mail kommer senere.

    Ulla

    SvarSlet
  2. Uhm liljer er smukke... men de har endnu ikke fundet vej til min have... jeg tror det ku blive et farligt bekendtskab :)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  3. Bare i orden, tak for din tilbagemelding :o)

    SvarSlet
  4. Hej Bettina
    Jeg har lige kigget på din hjemmeside, den er flot og det er din have også.

    SvarSlet
  5. Hej Birgitte
    Det er fint, det er bare en liste over de liljer, han har til salg. Man kan se billeder på listen, men ikke forstørre op. Det kan man derimod på hans hjemmeside. Jeg skal nok forklare nærmere, når jeg sender.

    SvarSlet