torsdag den 25. august 2011

Dejlig stille aften og lidt flere besøgende

Så var der igen en af de dejlige stille aftener, hvor man næsten ikke kan løsrive sig og gå ind, men det bliver tidligere og tidligere mørkt. Det må vi se om vi kan leve med, selvom det er svært. Jeg har haft 4 besøgende i haven i dag, så nu har der været over 40 på besøg her, det er helt godt, men det er selvfølgelig på grund af artiklen. Flere har dog talt om at komme igen til maj, når rhodoerne blomstrer.

Er den ikke sød den lille høstanemone i træet, det må da være perfekte partnere :-)

Himalayaceder

Det nye judastræ, så må vi håbe, det kan klare sig der, jeg har granris klar til beskyttelse senere på året.

Her kan I se, hvor stort kejsertræet er blevet, foran står tretorn, den er også groet godt i år.
Tilføjelse: allerforrest står mit valnøddetræ. Det andet står henne i bedet bagved :-)

Her min læderkrone også kaldet ptelia

En nyerhvervelse købt i Superbrugsen i dag, den hoppede næsten selv ned i kurven. Det er en Leuchantemum Broadway Lights

2 kommentarer:

  1. Tillykke med de efterhånden mange besøgende.
    Fin blomst du der har købt.
    Jeg er spændt på om vi i morgen får besøg i haven.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, jeg håber du får mange på besøg i morgen.

    SvarSlet