fredag den 29. april 2011

Klokkeranker og ukrudt

Det er rigtig, at det hele går meget hurtigt for tiden, det er ikke nemt at følge med i, hvor meget og hvornår noget springer ud. Jeg kan godt mærke jeg har været væk i tre dage. Selvom det er meget tørt kommer ukrudtet desværre alligevel, så jeg har svært ved at nå hele haven rundt, når jeg samtidig gerne vil beundre og se alt det, der nu blomstrer og kommer op af jorden. Har netop sagt til min mand: ikke flere bede til mig, før jeg selv siger til. Og så var der lige klokkerankerne, tænk de tre jeg plantede ud sidste weekend, de klarede det alle, så nu står de pænt og gror op af nogle træstammer, så er det spændende om de også kommer til at blomstre. De er i hvert fald gode til at klatre og hænge fast i træerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar