mandag den 4. april 2011

Skat og forår

Det har været den dejligste dag i dag, tænk med solskin i den grad og min første rigtige dag herhjemme. Først blev det til en lille cykeltur, kondien er ikke så god endnu, men det kommer. Bagefter i gang med staudebedet, som til sidst lignede et bombekrater. Jeg gravede op og flyttede og fjernede senegræs i store mængder. Da jeg blev træt tog jeg runden i haven, hold da op hvor det går stærkt nu. Snart blomstrer de første rhododendron ser det ud til og mange af buskene viser så småt grønne blade. Sådan en tur rundt kan godt tage en times tid, det hele skal jo iagttages meget nøje. Til aften satte jeg mig til at ændre på min skat, det skal jo laves om, nu jeg skal være efterlønner. Det var en meget besværlig proces og desværre får jeg jo ikke så mange penge udbetalt mere, til gengæld har jeg friheden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar