søndag den 3. april 2011

Morgenregn

Dagen startede med en kraftig regnbyge netop da jeg var ude at lufte hunde. Der var langt hjem, så vi blev temmelig våde, men pyt sådan en mild forårsregn er dejlig. I formiddags bagte jeg boller, resten af dagen blev som vanlig tilbragt i haven. Jeg fortsatte med riven hele vejen rundt, nogen steder så jeg små spidser af hosta, dejligt, jeg glæder mig til de kommer rigtig frem. I morgen står den på deling af stauder, jeg skal have flyttet flere ned i det våde bed, så må vi se om de overlever. Her er et billede af de smukke påskeklokker.

3 kommentarer:

  1. Kan blive helt misundelig på, at du kan gå hjemme i haven og ordne hver dag, hvis det er det du føler for ;-)

    Hilsen Vivik

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt forstå, det er min mand også :-)
    Og ja det er det jeg føler for, bare jeg kan gå i min have, er jeg helt salig.
    Tænk bare at gå der og knokle og så være glad for det, det er utroligt.

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth
    Dejligt at du nyder at gå hjemme og "knokle" - jeg har det på samme måde.
    /Hanne Bente

    SvarSlet