torsdag den 28. april 2011

Hjemme igen

Ja så er jeg heldigvis hjemme igen til en lidt kølig aften med solnedgang og smukke blomster. Vi forlod min mor med god samvittighed, vi havde gjort hvad vi kunne for hende og hun var situationen taget i betragtning i rimeligt humør, det var dejligt. Mors hjerne fungerer rimeligt endnu det er "kun" bevægeapparatet, det er galt med, men det gør, at hun ofte falder, så der var ikke mere nogen vej uden om plejehjemmet. Da vi kom hjem, så her sådan ud:
Vi havde bestilt en varmepumpe, som smedene skulle lave imens vi var væk, de havde fået at vide vi kom hjem i aften, men chefen mente, at det først var i morgen vi kom, så det var et bedrøveligt syn. Hurtigt derefter gik jeg ud i min have og mødte dette meget mere opmuntrende syn:

1 kommentar:

  1. Tak for din kommentar hos mig.....skønt at man på den måde kan blive ledt lidt rundt i landet :0)

    Forstår så godt at du lynhurtigt sneg dig ud i haven da du kom hjem......for som du selv skriver så sker alting så hurtigt nu at man skal være kvik for at få det hele med :0)

    Dorthe

    SvarSlet