søndag den 10. april 2011

Forår, sol og søndag

Endnu en dejlig dag, og de sidste klatreroser blev klippet ned, også de var inficeret, men jeg gør mig hård og klipper ned. Penny Lane min smukke klatrerose står nu med 2 cm stubbe, suk. Nå men som rosenguruen Knud Pedersen skriver, verden forgår ikke af den grund og livet går jo videre. Men det har været hårde dage. Der var to roser, som tilsyneladende ikke havde taget skade, den ene var min mosrose Henry Martin og den ande var en gammel historisk rose, som jeg har arvet fra mine gamle naboer. I eftermiddag klippede jeg lavendlerne og sommerfuglebuskene, så nu er det også gjort, og dagen var jo lun og dejlig, så jeg endte med at gå med kortærmet bluse. Klokken var over 20 inden jeg løsrev mig og gik ind.
Penny Lane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar