fredag den 8. april 2011

Det gyldne rosenbed

I dag kom jeg så i gang med at beskære det gyldne bed, det var akkurat ligeså sørgeligt som det lyserøde i går, samtidig var det et forfærdeligt blæsevejr, så jeg blev ikke helt færdig, det blev simpelt hen for koldt for mig at sidde der på jorden. Jeg fik krampe i en lårmuskel og så måtte jeg kapitulere. Tilbage står kun nogle få sørgelig stabbe gemt mellem flisen, så man nemt kommer til at træde på dem, fordi man ikke kan se dem. Men i de fleste af dem var der liv, så jeg håber og tror, at jeg får lidt roser også i år. I får lige billeder af den fordums pragt, de er taget i 2007. Jeg sætter også et enkelt på, så I kan få et lille overblik over noget af haven.

1 kommentar:

  1. Hej Lisbeth
    Glæder mig til at følge dine smukke roser.
    /Hanne Bente

    SvarSlet