torsdag den 21. april 2011

Drivhuset der blev væk

Ja sådan gik det med mit længe ventede drivhus. Pludselig fik jeg nok, det er længe siden, det blev bestilt, men der var ventetid indtil 1. maj. I går kom jeg i tanke om, at når jeg havde undværet det så længe, så kunne jeg sikkert godt leve uden det. Jeg skyndte mig straks i brugsen og fik ekspedienten til at afbestille det på Nettorvet. I løbet af 10 min. var det hele overstået, og jeg havde fået mine penge tilbage. Nu står jeg så med et utal af små tomatplanter og med klokkeranker og andet småkravl. Vi må se hvordan det går, måske lykkes det mig at dyrke tomater alligevel, ellers må jeg købe dem andre steder. Bent har lovet mig at lave en lille overdækning, hvor jeg kan stå og lave planter ved mit plantebord, så er det fint og jeg har sparet over 6000 kr. Så kan jeg købe flere planter jubiiii. Dagen i dag er gået med at flytte jord. Vi havde flere jordbunker liggende rundt omkring, de blev flyttet til bede, hvor der var blevet lidt lavt, det pynter faktisk ret meget, og det var nu det skulle gøres, inden planterne rigtig begynder at vokse. Og det gør de, de vokser og nogen kommer op af jorden fra morgen til aften, jeg synes aldrig det har gået så hurtigt som i år. Alting kommer på samme tid, hold da op en skøn påske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar