onsdag den 20. juli 2011

Festival og solskin

Tænk det hjalp, at vi bad om solskin. 2 dejlige dage har vi haft, så varme så vi kan gå i sommertøj, det er jo fantastisk. Jeg var lige en tur på festivalpladsen, der var mest fulde folk og pløre, så jeg kom hurtigt hjem igen. Herhjemme kan man høre musikken, det er fint med mig og lidt hyggeligt at kunne høre det her.
Jeg plukkede en skøn buket i morges og tog et billede af en nyudsprunget duftende hvid iris.




Her er rosen Grace

God solskinsdag til alle i morgen.

6 kommentarer:

  1. Sikke skønne sommerbilleder, flot rose .

    SvarSlet
  2. Ja, er det ikke fantastisk, som det hjalp at vi råbet i kor :-D
    Jeg har også virkelig nydt disse to skønne dage i haven, og man kan se at blomsterne nyder at være tørre igen.
    Forhåbentlig tager de fejl med alt det regn, de har lovet igen fra imorgen. vi kan jo altid håbe.
    Hvor er det en smuk buket, du har plukket :-)
    Og den hvide lilje ser ud til at dufte skønt... jeg elsker at gå rundt i haven, når liljerne dufter. Det er sådan en luksus :-)

    SvarSlet
  3. Skøn buket. Ja, den kunne jo næsten hedde festival :-)
    Lad os bare få nogle dage med tørvejr, bare det ikke ville være så lummert. Det er næsten ulideligt at arbejde med hundene og haven, når det er så trykkende.

    Vi xxxxx fingre´for endnu en tør dag.

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer, dejligt at se, at der stadig er liv i havebloggerne :-)
    Madam Bæk: festivalbuket ja det var et godt navn til den buket. Her lufter det noget mere i dag, så mon ikke det også gør det hos dig, så du kan arbejde med hunde og have.
    Hanne: ja hvor var det skønt, at det hjalp, nu er det hele ved at se godt ud igen. Liljer med duft er fantastiske især når det lufter lidt. Jeg har også min rhododendron Arborescens med duft, så kan man stå flere meter fra og bare mærke duften, skønt.
    Anne: Ja Grace er en meget smuk rose, men den er bedst udenfor, den holder ikke længe inde.

    SvarSlet
  5. .....skøn sommerbuket - tror jeg vil ud og plukke mig en også inden regne slår til igen - her bliver det dog uden baggrundsmusik og glade feststemte mennesker i nabolaget :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe
    Jeg har også lige plukket mig en buket roser af samme grund som dig. Det er så småt begyndt at dryppe her.
    I dag kan vi ikke høre festemte mennesker, vinden er i den forkerte retning :-)
    Knus

    SvarSlet