tirsdag den 19. juli 2011

En "stille" sommeraften og flere hostaer

I aften er det den mest vidunderlige sommeraften, en af dem vi har gået og længtes efter i meget lang tid, sådan føles det i hvert fald.
Desværre fandt ham som ejer nabomarken på, at der skulle slås græs, bagefter skulle det sørme også vendes. Det startede kl. 19.15, i skrivende stund kl. 21.40 er der stadig ikke ro, suk hvor er det trist. Traktorer der larmer meget højt, forbikørende knallerter, endnu en traktor, hvor manden speeder op, det er meget trist, at det lige skal være på en af de få stille sommeraftener.
Nå men sådan er livet, når man har valgt at bo på landet.
Her kommer billeder af de hostaer jeg ikke har navne på:




Denne hosta har jeg hjembragt fra min barndomshjem for flere år siden. Jeg har delt den, så den står flere steder i haven, men ingen steder er den så høj som her i udkanten af skoven.

Denne hosta har jeg fået af min havearkitekt/veninde hun har venligt delt med mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar