torsdag den 26. maj 2011

Blogproblemer og regnvejr

Der har været en del blæsevejr også i dag, så jeg har ikke fået taget billeder, men jeg kan da nævne, at jeg ikke har haft besøg af rådyret i dag, heldigvis. Det har nok hjulpet lidt med hjortetaksolien, så håber jeg ikke, at den er regnet væk i dag. Her til aften fik vi 4.2 mm lige i en ruf, desværre var det lige det tidspunkt, jeg havde valgt at lufte hunde, så vi blev rimeligt våde. Da det blev tørvejr var jeg lige en tur ude for at kigge til planterne, de strålede af glæde, men desværre hænger mange af blomsterne ikke så godt ved længere. Heldigvis er der en del nyudsprungne, de har da blomsterne i behold. Jeg har en del blogproblemer, så derfor kniber det med at lægge kommentarer på jeres blogge, jeg læser dem alligevel, men ingen kommentarer, før jeg får fundet en løsning. Jeg har dog lige fundet ud af at jeg kan kommentere som anonym. Her er to billeder fra i går
Cabaret den måtte jeg have, fordi min søn og svigerdatter har spillet med i stykket på Nyborg Vold for nogle år siden
Golden eagle løvfældende

4 kommentarer:

  1. Selv om regnen desværre ødelægge nogle af blomsterhovederne, SÅ er den altså kærkommen i de rigtige mængder. I skrivende stund har vi solen over Nordsjælland, så måske skulle jeg finde nogle klude og komme ud med hundene.

    Ha' nu en rigtig dejlig dag derude på øen:-)

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.
    Vi har også fået regn her - godt 3 mm.
    Jeg har også haft blogproblemer - men har skiftet browser, det har løst mit problem.

    SvarSlet
  3. Nette løste problemet hos mig: Når du skal logge på så fjern fluebenet i "Forbliv logget på", så skulle det gerne køre igen! Logisk?? Overhovedet ikke!! ;o)

    SvarSlet
  4. Tak for hjælpen med blogproblemer, nu vil jeg prøve om det hjælper.
    Du har ret fru Friis, det lyder ikke logisk, men pyt bare det virker.

    SvarSlet