torsdag den 12. maj 2011

Ingen regn til Samsø

Nej vi fik ikke en dråbe, mon nogen af I andre gjorde det? Så jeg har vandet igen i aften og i løbet af dagen har jeg forsøgt at rette kanter på bedene. Det er ikke nemt, men fik dog lavet lidt endda mere end jeg havde regnet med. Jeg troede nemlig, at det var for tørt til overhovedet at gøre noget. Jeg har jo en forfærdelig masse bede, hvor der skal rettes kanter, så det er ikke nemt at nå samtidig med at ukrudtet gror som bare pokker. Der blev da også lige taget et par billeder.
Belfontaine
China igen igen
Dufthecke
To forskellige slags luteum
Mary Lou er stadig smuk
En enkelt gren af Narcissiflora, mere er der ikke sprunget ud
Queen Annes
Og så til noget helt andet: Kejsertræ i udspring
Pagodebusk
Perlebusk
Se hvor flot min påskeklokke står endnu

1 kommentar:

  1. Du har helt vildt mange skønne planter i din have :-)
    Din pagodebusk ser rigtig ud :-) Jeg vil have fat i en igen, igen. Håber ikke jeg bliver snydt en gang mere. Jeg havde virkelig glædet mig sådan over den busk, også var det noget helt andet, da blomsten sprang ud :-(

    SvarSlet