mandag den 23. maj 2011

Lille Malund besøg

Ja det har været en lang dag, og jeg er ved at være træt, men I skal lige have billeder af plantekøb og billeder fra Lille Malund. Jeg var lige en runde i haven, da jeg kom hjem, der var 7 rhododendron udsprunget i dag. Og så kom der lige en fed snegl i vejen for mit blik, den levede ikke længe derefter, jeg håber ikke der er flere, så dem i hvert fald ikke.
Der er mange spændende ting i mellem og sjovt nok hoppede der også tre rhododendron ind i bilen. Her kommer så skønne billeder fra Lille Malund

2 kommentarer:

  1. Det er jo fantastisk som de planter evner at hoppe op i folks kurve og biler, det er vi vist mange der er glade for ;o)

    Jeg var SÅ tæt at besøge Lille Malund i lørdags men vi nåede det alligevel ikke, men det kommer nok en anden gang, dejligt ser der ihvertfald ud.

    SvarSlet
  2. Jeg bliver simpelthen nødt til at besøge Lille Malund igen. Den have er så fantastisk smuk :-)

    SvarSlet