torsdag den 8. december 2011

Billeder af lidt af hvert

Græsplænen var hvid i morges, men det var en dejlig stille morgen, så jeg tog kameraet og hundene og begav mig ud på de glatte veje. Jeg gik lidt senere end normalt, derfor tog jeg kameraet med og gik op på Bertels bakke. Derfra er der udsigt til Sjælland.

Udsigt mod Sjælland
Hjemme igen og så var der udsigt til haven




Snoet stamme på hvidtjørn, jeg synes den er flot.




Endelig kom solen frem, jeg havde planlagt at tage billeder af solopgangen fra Bertels bakke,men jeg var for tidligt ude.

Formiddagen var dejlig stille med solskin, så den blev nydt i haven, til gengæld er det et forfærdeligt vejr nu, og de lover det endnu værre i morgen.


Der var is på solfangerne, så her er isblomster.

En enkelt rose fik jeg også et billede af, og så plukkede jeg heldigvis fire ind, for ellers havde de da været ødelagt i morgen.
God blæsende aften

8 kommentarer:

  1. Gode billeder.
    Smukt udsigt til både Sjælland og haven.
    Fine isblomster...

    SvarSlet
  2. Ja du ved hvad jeg synes om dine solopgangsbilleder... suuuuk :)
    Hvor må det være dejligt at gå tur mens solen står op...

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  3. Tak Aase :o)

    Hej Bettina
    Ja det er rigtig dejligt at gå tur, mens solen står op, men her til aften var det ikke sjovt at lufte hunde. Det stormede og regnede puha, men de var hurtige, så vi var hjemme i løbet af 7 min. dygtige hunde :o)De plejer ikke at være så hurtige.

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder som altid fra din hånd. Sikke en solopgang du har adgang til! Godt at du vil dele den med os!

    SvarSlet
  5. Hej Lisbeth
    Dejlige fotos især himmelbillederne synes jeg er utrolig flotte.
    Tak for dine søde kommentarer. Jeg har i dag lagt dig ind på min blogliste, så kan jeg hurtig se, når der sker noget nyt hos dig.
    De bedste hilsener
    Kirsten

    SvarSlet
  6. Hej Bente
    Tak for ros til billederne. Jeg vil altid gerne dele mine billeder med jer :o) især sol- op og nedgangsbilleder, det glæder mange (håber jeg) i denne forblæste mørke tid.
    Hej Kirsten
    Jeg er glad for, at du kan lide mine billeder. Dejligt at jeg kommer på din blogliste, du er også på min :o)
    Mange hilsener
    Lisbeth

    SvarSlet
  7. Tænk, at du kan se helt til Sjælland. Næste gang vil jeg prøve at vinke til dig :-)
    Det er smukke solopgangsbilleder.
    Jeg håber ikke at I er blæst helt væk derovre. Det er nogle ordentlige vindstød der kommer ind imellem her, men heldigvis ikke så slemt så sidste gang.
    Rigtig god weekend til jer :-)

    SvarSlet
  8. Hej Hanne
    så skal jeg vist til at gå på et andet tidspunkt, jeg tror du sover, når jeg går den vej :o)
    Ja det er nogle grimme vindstød, jeg har lige været ude og lufte hundene, jeg var lige ved at blæse væk. Også god weekend til jer :o)

    SvarSlet