fredag den 3. juni 2011

Hjemme igen og balsam for sjælen

Ja så er vi heldigvis hjemme igen, det er rigtig dejligt, selvom græsset trænger til at blive slået, rhodoerne til at få fjernet visne frøstande, og ukrudtet til at blive fjernet. Ja pyt med det for hjemme ventede to glade hunde og så disse her skønne planter.
Jeg tror det er Xerxes
Og denne smukke gule iris
Og denne her lige så dejlige, set for første gang i år
Og Clematis Recta Purpurea står på spring
Og smukke spätlese sprang ud, mens jeg var væk
Kender I gasplante? Ja nu glæder jeg mig til min egen seng, og til en dejlig havedag i morgen.

6 kommentarer:

  1. Godt du har dit eget fristed til at lade op i efter et par hårde dage :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er bare så dejligt, så glemmer jeg alt omkring mig og slapper af.

    SvarSlet
  3. Ja, nogle gange er hjemme bare bedst.
    Især på denne tid af året :-)
    Sikke dejlige blomster du viser som sædvanlig. Jeg købte en gas-plante for to år siden, men jeg slog den ihjel :(
    Står den mørke staude-clematis forresten fugtigt? For jeg så en næsten magen til på planteskolen, og der stod at den skulle stå fugtigt. Den plads jeg havde tænkt mig til den er nemlig ret tør, så jeg turde ikke købe den.
    Ha' en dejlig hjemme-weekend :-)

    SvarSlet
  4. Ja, det er jo ikke tosset at komme hjem, når man har et par glade hunde og en have så dejlig som din :-)

    SvarSlet
  5. Nej det er skønt at komme hjem til have og hunde og så med sådan et dejligt vejr.
    Hanne jeg har to mørke staude-clematis, den ene står tørt og den anden fugtigt, de har det godt begge to, så køb du bare sådan en om ikke før, så til efteråret eller næste forår.
    God weekend til jer også.

    SvarSlet
  6. Flotte iris - har du navnet på dem?

    SvarSlet