lørdag den 18. juni 2011

Havebesøg hurtigt overstået

Ja det regnede og regnede, så da de havde gået rundt en time, havde de fleste fået nok og vandrede tilbage til bussen. Derfor kan jeg lige få tid til at fortælle om, hvordan det gik.
Bortset fra regnen gik det fint, havefolk er heldigvis seje, så efter en kort velkomst gik folk rund og kiggede og kom og stillede spørgsmål. Der var mange, der kom og sagde, at de syntes det var en fin have jeg har
og at der var mange fine ting i den. Så alt i alt en god oplevelse til trods for vejret.

7 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt med havebesøg :-)

    SvarSlet
  2. Jamen nu kom de da ind og så haven, så der er da fremgang! Og jeg er sikker på de har haft en god oplevelse og måske kommer igen til næste åbne have med solskin...
    Ha' en fortsat dejlig dag :o)

    SvarSlet
  3. Ja det var hyggeligt, men havde nu været bedre uden regnvejr. De kommer nok ikke lige igen til Samsø, når de var på tur fra Brædstrup. Men de fik set haven og var glade for det.

    SvarSlet
  4. Ja, det der regnvejr er altså temmelig upraktisk, og jeg synes egentlig også at man er ved at være lidt træt af det nu, ikke?
    Men det er da dejligt at de roste din have, det må være dejligt :-)

    SvarSlet
  5. Spændende og hyggeligt med så stort besøg :-)
    Jeg er sikker på at dine gæster har nydt haven trods regnen, selvom det selvfølgelig havde været mere ønskværdigt med tørvejr.

    SvarSlet
  6. Ja men jeg er sikker på, de havde nydt det mere, hvis det var i dag kl. 11. En skam at jeg ikke tænkte på at sige til dem, at de kunne komme i dag i stedet. De skulle overnatte på øen.

    SvarSlet
  7. Rigtig havenørder lader sig ikke slå ud af lidt vand, vel??

    Dejlig billed det øverste med rhododendron og husløg. To med hver sin vækstbetingelser.

    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet