tirsdag den 28. juni 2011

Det skrider fremad

Det er heldigvis gået rigtig godt med oprydningen i dag, vi gik rigtig til den og hyggede os med at se på gamle billeder og med at smide gammelt skrammel ud, så alt gik heldigvis uden tårer.
I aften har jeg fået tid til at sidde stille og roligt nede hos min mor på plejehjemmet i 2½ time, det var godt for os begge, regner jeg med.
En søn til en af min mors gamle afdøde veninder kom og hentede et maleri fra egnen omkring hans barndomshjem. Han besøgte hende på hjemmet og gav hende en blomst og chokolade, det var hyggeligt for hende.
Jeg har stadig et par billeder hjemme fra haven her på computeren :-)

Det lilla er frøstande fra gasplanten, de er meget fine.

Jeg har mange rølliker

Diervillabusken gror voldsomt, men den er også meget køn på Bents billede

Rosa Mundi

Sophia Renaissance
Så har jeg ikke flere på lager :-)

1 kommentar:

  1. Det er godt at humøret holder hos dig :-) Så går det hele lidt lettere.
    Den Diervilla busk ser spændende ud... og smukke roser som altid :-)

    SvarSlet