torsdag den 31. marts 2011

Forårsregn

Ja regn har vi fået hele 10,5 mm indtil nu, men jeg tror planterne er glade for det, måske især dem jeg gødede i sidste uge, det var nok det helt rigtige tidspunkt, regnen kom på. Nu kan vi så glæde os til den varme de har lovet os, så vi rigtig kan se det hele pible frem. Allerede i dag, da jeg tog min runde, var der tittet mere frem og juleroserne er nu meget tæt på udspring. Håber på billeder i morgen, her i huset er det manden, der klarer fotograferingen.

Mine klokkeranker er rimeligt med, og jeg har fået en ny pose frø i går i afskedsgave, men det kniber lidt med pladsen. De nysåede tomater er også ved at vise sig og så har jeg sået frøkenhattene herinde, de kom lynhurtigt op, så jeg er lidt spændt på, om jeg kan opbevare dem herinde ind til de skal plantes ud.
Jeg har godt nok købt et drivhus, men desværre er der lang leveringstid, så jeg får det først om en måned. Lidt ærgerligt nu har vi nemlig lige fundet ud af, hvor det skal stå. Men jeg må væbne mig med tålmodighed lidt endnu.

I morgen er det min første rigtige dag i friheden, den skal nydes.

1 kommentar:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet