fredag den 1. februar 2013

Bortrejst 1½ døgn og blomsterbilleder

Her kommer et tidligt indlæg i dag igen, fordi Bent og jeg tager til Fyn til 60 års fødselsdag. Så ingen kommentarer og ingen nyt indlæg før lørdag sidst på dagen.
Vi er nødt til at skynde os hjem igen, på grund af vandproblemerne, vi ved dårligt, om vi tør tage af sted.
Her får I lidt billeder fra mappen. 17.7., så det er rigtige sommerbilleder,som er vist før her på bloggen, men mange har nok ikke set dem.




En stribe dagliljer

To forskellige hortensiaer
 Floks


og liljer




 Skønne roser
til slut en tur i skoven
Indlægget næste gang bliver temaet om 4 måneder, bare med en dags forsinkelse :)
I må have en god weekend

17 kommentarer:

  1. Rigtig god tur. Jeg håber at I får tørt og solskin så i kan feste uden bekymring for vandet.
    Kan du fortælle hvad den nederste daglilje hedder - altså den der er lilla?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Tak skal du have, den sidste dagliljer hedder Summer Wine.

      Slet
  2. Dejlige sommerbilleder, får helt lyst til en tur i skoven:-) Håber vandet snart får trukket sig tilbage! God tur til Fyn.

    SvarSlet
  3. Skønne sommerbilleder....God tur til Fyn. Håber I får dejligt vejr til rejsen.

    SvarSlet
  4. Hej Lisbeth.Dejlige billeder du viser.Rigtige smukke liljer.....dem er jeg vild med.
    Håber i får en rigtig god tur til Fyn.Og at der ikke kommer mere vand ned foroven.Knus Jette

    SvarSlet
  5. Da jeg så dine floks så kunne jeg fornemme den dejlige duft de blomster har i sig.Så tak for skønne billeder.
    Nyd turen alligevel så må vi håbe at der kommer en frisk vind så længe...
    god week-end.Grethe

    SvarSlet
  6. God tur og dejlig fest. Lad os håbe at Vorherre stopper vandingen. Synes vi har fået rigeligt nu.
    Nyd weekenden

    Kh fra Eva

    SvarSlet
  7. Hej Lisbeth - Det er da alletiders med disse sommerbilleder. Det er jo nu man har tid til rigtigt at nyde dem - om sommeren er vi jo så meget i haverne:-)
    I må have en god tur til det fynske, mon ikke den lovede nattefrost får lukket pænt af for vandmasserne?

    SvarSlet
  8. Så flotte dagliljer du har! De er jeg også veldig glad i.
    Får håpe dere får ordnet med vannet en gang for alle så dere slipper å slite med det til stadighet.
    God tur!

    SvarSlet
  9. Ah, sikke skønne sommerbilleder, Lisbeth. Man kan næsten fornemme både duft og varme. og hvor er billedet fra skoven skønt :-)
    Jeg har lige læst tilbage i dine indlæg fra tidligere på ugen, og hvor er det dog irriterende at I slås med alt det vand igen. Jeg tror desværre at du har ret i, at det nok ikke stopper, for de siger jo også at vi vil få mere regn i fremtiden. Så det er fornuftigt at I sikrer haven.
    Jeg håber at I har haft en skøn tur til rundt fødselsdag, for du ser jo nok først min kommentar i morgen :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er meget glad for dagliljer, så tak for kigget.
    Jeg kan godt forstå, at det er svært at tage hjemmefra når I døjer sådan med vandet, men som min mand lige sagde, tror du ikke det stivner igen nu, med den vejrudsigt.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  11. Rigtig god tur. Håber i får en hyggelig fest.
    Hvor har du dog mange smukke blomster. Det er lige før man kan mærke duften.

    SvarSlet
  12. Jeg håber i trods alt får en god tur til Fyn. Det er nogle specielle Hotensiaer du har, især den nederste ser fin ud.Jeg kan godt se på fotos i har et vandproblem, håber Bent får lidt styr på det.
    God weekend trods vandproblemer.
    Mange hilsener Hanne.

    SvarSlet
  13. Hej Lisbeth. God tur! Sikke mange smukke blomster I dog har i jeres have. Jeg kan rigtig godt lide jeres lille skov, det ser så frodigt og smukt grønt ud.

    SvarSlet
  14. rigtig god tur,,,, håber i nyder det trodt "vandpytten" hjemme i haven ❤

    SvarSlet
  15. Hvor er det dog slemt med al den vand! Håber I får en dejlig fødselsdag på fyn på trods. Skønne blomster igen, hvor er der mange favoritter :-)
    Kh Rose

    SvarSlet
  16. Kære alle
    Tak for jeres søde hilsener og ønsker om en god tur. Vi havde en fin tur og kom hjem i solskin til mindre vand, end da vi tog af sted. Det regnede ellers godt i går eftermiddags, men sidst på dagen kom solen frem, det har frosset i nat, så det ser bedre ud nu.
    Det var en lettelse at komme hjem og se det. Pumpen kørte mens vi var væk, men der var plads til det oppe i skoven.

    SvarSlet