fredag den 11. marts 2011

Ferie

I dag var det så min 3. sidste dag på arbejde, nu ligger ferien lige forude. Det bliver dejligt, jeg har planlagt den store oprydning. Gad vide om de kan klare sig uden mig på Højskolen, det vil tiden vise, ellers ringer de jo nok. Med to nye på kontoret, kan man godt forestille sig, at der kan komme problemer.
Da jeg kom hjem havde posten afleveret en pakke fra Trifolium, der var mange skønne georginknolde til senere udplantning. Desuden har jeg nogle hostaer liggende, de må kunne plantes ud her en af dagene.
Lige nu skinner månen lige ind til mig, men de lover slud og regn, så det holder nok ikke natten over med den fine måne. Forhåbentlig er det gået over til i morgen eftermiddag, har da planlagt at gå i haven i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar