tirsdag den 22. marts 2011

Fødselsdag

Ja så lakker det mod enden med den fødselsdag. Det har været en dejlig dag, tænk at årets foreløbig varmeste dag netop kom d. 22. marts, det er da heldigt for alle os, som har fødselsdag.
Jeg foretog mig lige netop det jeg havde lyst til nemlig havearbejde. Hele dagen gik jeg rundt derude, jeg fik gødet mine roser og ryddet lidt mere op i bedene og nød solen og fuglesangen.
Min mand kom hjem med en skøn buket blomster til mig.


To af mine drenge har ringet i dag, den sidste havde desværre for travlt på skibet. Jeg har fået over 70 hilsener på Facebook, ja det har kort sagt været en dejlig dag.
Her kan I se plantebordet, som jeg fik af mine drenge.

2 kommentarer:

  1. Kære Lisbeth, også et forsinket tillykke fra mig :-) Jeg spørger ovre på min blog, om jeg må bruge de dejlige citater om lykke. Vil det være ok, at jeg citerer dig i min e-bog, selvfølgelig bare med fornavn. Det var sådan en skøn beskrivelse af lykken.
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Kære Charlotte
    Tak for det, du må gerne bruge det, jeg er glad for det kunne bruges.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet