tirsdag den 15. marts 2011

2. feriedag og stof til eftertanke

Der var ikke meget forår over dagen i dag, men jeg tilbragte alligevel et par timer i haven. Mit projekt i dag var at fjerne det græs, som er groet op mellem mine sten på stierne i skoven. Jeg blev ikke helt færdig, så der er lidt til i morgen også. Det var hundekoldt, men med to par handsker, to par bukser og to jakker kunne jeg holde kulden ude.
Jeg tog også lige en cykeltur til Tranebjerg, det var hårdt og der var modvind hjem, men man må jo gøre noget for at komme i træning. Jeg er i hvert fald stolt af, at jeg lod bilen stå i garagen, men ondt i bagen får man nu af den slags træning.
I dag kom jeg i gang med oprydningen på Tims værelse, der var masser af gammelt tøj, som han aldrig får brug for mere, så det røg på genbrug.
Lidt underligt var det også at finde alle hans afdøde fars ting i mit skab. Men da Tim ikke havde andre steder at gøre af det, er det så endt her hos mig. Underligt er det, fordi det nu er 17 år siden vi blev skilt, de ting kom ind i mit hjem, da vi blev gift i 1970, nu er nogle af dem i mit hjem igen. Ja men det er da underligt, gamle billeder og andre rekvisitter. Billeder fra hans 2. bryllup, ting fra børnenes farfar og oldefar. Meget havde jeg lyst til at smide ud, men det er jo deres fars ting, så jeg kan ikke bare smide det ud. Måske får de en dag tid og lyst til at kigge i det.
Jeg kom til at læse en anden blog, den hedder lykkelig indefra. Hun ville til at skrive en e-bog om lykke og spurgte læserne af blokken om, hvad deres opfattelse af lykke var. Det var meget interessant og jeg kunne ikke lade være med at skrive, hvad jeg tænkte, det blev til en hel del.
Kig selv efter, hvis I kan finde bloggen.

2 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth,
    jamen jeg fandt dig via dine tanker om lykke hos Charlotte. Velkommen til Blogland. Jeg håber du får en masse skønne oplevelser sammen med alle os andre :)
    Jeg var også ude i går, men jeg fandt læ og sol på min terrasse, hvor jeg såede forskelligt - dejligt!
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Tak for din kommentar, så ved jeg da, at der er nogle der følger med i mine tanker. Jeg har også været inde og kigge på din blog.
    Det er spændende men tidsrøvende at følge med i alle de blogs.
    Som du kan se er jeg nybegynder i blogland, så jeg har ikke helt fundet ud af at sætte billeder ind de rigtige steder endnu.
    Det er min mand, der tager billederne, han ved ret meget om fotoapparater og fotografering, så bare sig til, hvis du har brug for mere hjælp vedr. dette.
    Klem tilbage :-) Lisbeth

    SvarSlet