lørdag den 19. marts 2011

Blomsterkøb

Jeg glemte i går at fortælle, at jeg købte blomster i Bilka. Jeg købte 1 viburnum, 4 små azalier og 6 fine juleroser til en favorabel pris. Nu glæder jeg mig til at komme hjem og plante det hele.
I morgen skal vi forbi Rhododendronhaven for at købe den sædvanlige gode spagnum, så vi kan få plantet de små nye planter og få plantet nogle af de gamle om. Det skal blive skønt og komme hjem og se, hvad der er sket i haven, siden vi tog af sted.
Det var dejligt at se Pers hus, et fint lille hus med muligheder. En rimelig stor have, de får noget at se til de to unge, mon ikke jeg skal have hakkejernet med næste gang vi skal til Fyn. Bagefter besøgte vi Pers søde svigerforældre, det var rigtig hyggeligt.
Min mor har klaret sig rimeligt i dag herhjemme i de vante omgivelser, vi håber det bliver ved. Jeg fik ryddet op i hendes medicin, så hun forhåbentlig nu bedre kan finde ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar