torsdag den 17. marts 2011

liljer

På denne råkolde dag, var det mig, som modtog en pakke. 11 dejlige liljeløg, som straks blev plantet, jeg glæder mig til at se det forhåbentlig smukke resultat til sommer.
Liljerne er købt her http://www.plantesamlingen.dk/
Dimention:                       
Sweet Surrender:          .
Anastasia:                        
Big Brother:                    
Bonbini:                           
Frankfurt:                         
Gizmo:                             
Eyeliner:                           
Rosseau:                        
       
Det var også dagen hvor jeg gik en lang tur med min tidligere kollega Hanne, skønt kulden var det en god tur, hvor vi fik ordnet verdenssituationen på bedste vis. Bagefter var der te og hjemmebagt banankage her hos mig.
Nu er kufferten pakket og i morgen går turen til Fyn, så der bliver et par dages pause fra mig her på blokken.
Vi skal besøge min gamle mor og se min yngste søns nykøbte hus.
Håber I alle må nyde den dejlige weekend, de lover jo godt vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar