mandag den 14. marts 2011

Første feriedag

Ja så sidder jeg her den første morgen, hvor jeg ikke i al travlhed skal suse ud af døren for at komme på arbejde.
Det er underligt, for hvad skal jeg mon give mig til. Jeg har opgaver nok, der ligger, og meget jeg gerne vil, men hvad for en af tingene skal jeg tage først. Sådan har jeg altid haft det, når jeg startede på en ferie, men denne gang har jeg jo hele resten af livet til at nå det.
Stakkels Bent, han måtte bare af sted, mens jeg kan gå her og nyde det.

Det er helt stille vejr i dag, godt nok lidt diset, men mon ikke jeg beslutter mig for noget udendørs, det tror jeg. Kl. 7 gik jeg morgentur med hundene rigtig hyggeligt med alle naturlydene og rådyr og harer ikke langt fra mig.
Jeg har nu besluttet at tage min cykel og køre en tur til Tranebjerg, bagefter går jeg i haven og flytter lidt rundt på nogle stauder. Jo det skal nok blive en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar