søndag den 13. marts 2011

Forår og fuglesang

En lidt grå dag, men alligevel sang fuglene af glæde over foråret. Jeg fandt ud af, at det er en af grundene til, at jeg godt kan lide at gå i haven. Selvom det var lidt køligt og gråt, var det rigtig hyggeligt at gå og lytte til fuglenes sang og svanerne som kom båttende hen over hovedet på mig flere gange.
Jeg fik revet en masse tørre grene og blade op og kørt væk, og jeg fik ryddet op i mit stenbed. Der er et par planter, som breder sig ud over det hele, dem måtte jeg lige hade lidt.
Flere gange om dagen, kigger jeg efter mine påskeklokker, de er lige på spring, en enkelt har lukket sig op og står og nikker. De er så smukke.
Bent fik fællet 4 træer i dag, så han har været meget flittig. Træerne stod i Sælvig, så der var heldigvis ikke motorsavslarm i min have.
I aften har jeg talt med Per min yngste. Næste weekend skal vi over og se deres nyindkøbte hus, det bliver spændende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar