torsdag den 20. juli 2017

Pausebilleder

Ja så skal det være, fra i dag holder jeg et par fridage, jeg får besøg af familien og vil give mig tid til at nyde dem, det bliver godt.
Her kommer billeder uden tekst, billeder fra en skøn stille dag i går:























Lidt roser skal vi også have:
 Darcy Bussell
 Jacqueline du Pré
 Lady of Salisbury
 Morten Korch
 Scentsation
Til slut solnedgangen.
Jeg håber, vi alle får noget regn. Jeg har vandet mindst 60 rhododendron med vandkande i går, det regner lige nu, men er ikke blevet til så meget.
Hyg jer.

20 kommentarer:

  1. Rigtig god "ferie" til dig, nu må du nyde familien og hygge om dem. Jeg er sikker på at de også vil nyde det og haven også.
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Tak skal du have, jeg er i fuld gang med at nyde, Theodor har drønet rundt i haven og leget med hundene :) nu regner det.
      Knus

      Slet
  2. Vakre bilder! Riktig god pause :)
    Klem

    SvarSlet
  3. Vi har lige sendt vores familie af sted i dag. Legoet er gemt væk, og det varer nok længe, før der bliver lavet pandekager over bål igen. Køkkenhaven var et stort hit denne gang. Nyoptrukne gulerødder og friske ærter smager bare utrolig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie
      Ja I laver nok ikke lige pandekager over bål til jer selv, men gulerødder og ærter kan godt nydes uden børnebørnene :)

      Slet
  4. Kære Lisbeth
    Dejligt med familiebesøg, så rigtig god miniferie sammen med dem 😊
    Skønt, at du tog dig tid til at udgive en masse dejlige billeder - der ser så frodigt ud, og nu kom der endelig noget regn til at holde det hele gående - 60 rhodoer med vandkande lyder jo helt vildt! Her er roserne ved at holde pause, men du har stadig mange i blomst. Blackberry Nip er først lige begyndt på sin første blomstring her - er den også sen hos dig? Flot solnedgang, der kronede en skøn sommerdag 😊
    Fortsat god aften!
    Knus Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda
      Ja det er rigtig dejligt, tak skal du have :)
      Ja nu kommer der lidt regn, det er godt jeg startede i forvejen med vandkanderne, så virker det nok bedre :) der kommer jo ikke meget inde i skoven. Ja min Blackberry Nip blomstrer også først nu, vi må høre, om Annes også først blomster nu. Ja igen skiftende vejr, i går sommer i dag gråt, men heldigvis også med regn nu.
      Knus Lisbeth

      Slet
  5. Hej Lisbeth
    Det er da nogle skønne pause billeder du har fundet til os :-) det blir også dejligt at få familen hjem på besøg og med alle de fulde vandkander du har slæbt så trænger du da også til en pause. De unge mennesker skal vel til festival. Blackberry Nip blomstrer her og har gjort det et godt stykke tid nu. Så den har været tidligere her, hvorfor ved jeg ikke, det er ikke fordi den står badet i sol hele dagen.
    Her har vi fået 5mm regn i dag ikke store mængden men bedre end ingenting og det er da et stykke tid siden vi har fået så meget på en gang. Håber at du også har fået så du ikke behøver at slæbe vandkander de næste dage.
    Kan I nu hygge jer og ha en rigtig god weekend. Jeg har så lige en arbejdsdag tilbage og så er det "lørdag" hver dag de næste 3 uger 😊
    Fortsat god aften
    Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne
      Tak skal du have, ja de er her allerede, dvs en er til festival, og lille Theodor ligger her oppe og sover sødt efter sin leg med Bellis.
      Ja vi har vist fået 6 mm, jeg kan se, at det er holdt op hos jer og gør det nok også her inden længe.
      Du bor jo sydligere end os, så det er nok derfor, at din har blomstret længe :)
      Fedt du snart har ferie, rigtig god ferie, vi skrives ved, når jeg vender tilbage :)
      Knus Lisbeth

      Slet
  6. Dejlige billeder fra en rigtig sommerdag. Nyd nu ferien med familien, vi andre venter her imens. ;o)

    SvarSlet
  7. Tak for det Fru Friis
    Ja jeg vil nyde familien og de 7 mm, vi har fået i aftes. Godt I venter imens :)

    SvarSlet
  8. Godmorgen Lisbeth. Rigtig god fornøjelse med familiebesøg. Haven ser aldeles skøn ud. Kh Mette

    SvarSlet
  9. Godmorgen Lisbeth

    Alletiders med en lille pause.
    Og så kommer der regn:) Det er jo 2 gode ting på en gang!

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. God morgen Karsten
      Ja det er godt nok med en pause. Vi fik 7 mm, men de lover mere på søndag.
      Tak i lige måde.

      Slet
  10. Smukt ser det ud og nej ikke mere regn her tak. Roserne rådner. Der har regnet konstant i tre døgn.
    Vi har behov for varme.
    Dejlig ferie til dig og familien.

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte
      Jo tak mere regn til os, vi trænger, det gør I ikke, det ved jeg godt, vi har kun fået 7 mm, det forslår ingen steder. Ærgerligt når roserne rådner. Ja det med varmen er jeg med på.
      Tak for det

      Slet
  11. Det er dig vel undt med en pause og tak for pausebillederne!
    Dejlige skærmplanter du viser i dag...

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Ulla, jeg nyder det også.
      Hilsen Lisbeth

      Slet