tirsdag den 12. april 2011

Blæsevejr

Så blev det igen et voldsomt blæsevejr, så der var ikke meget lyst til at gå i haven, men jeg gik dog lige min runde. Sæt nu noget kommer op eller springer ud, uden jeg har opdaget det, det kan aldrig gå. I stedet fik jeg ryddet op i skuffer og skabe i soveværelset, det var tiltrængt og bagefter en rigtig dejlig fornemmelse, at det var gjort. I morgen går turen til Jylland, hvor min haveveninde og jeg skal besøge Rhododendronhaven http://www.rhodobutik.dk/shop/frontpage.html i Hammer og bagefter til Christiansmindevejens Plantecenter i Skanderborg, vi glæder os til årets første højdepunkt, og de lover bedre vejr i Jylland
. Dejlige Jack A. Frost

1 kommentar:

  1. Det var da meget klogt med indendørs sysler i dag :-)

    Rigtig god tur i morgen .

    Hilsen Vivik

    SvarSlet