torsdag den 14. april 2011

Solskin og Netto

Mine planter står stadig og venter på at blive plantet. For i morgen har manden fri, og så skal det være, så bliver det nemlig gjort ordentlig med ordentlige spadestik, det er jeg ikke så god til. Til gengæld nød jeg det dejlige vejr og havde alle mine frøplanter og georginer til luftning i solen. Er nu bange for det blev lidt for koldt for tomaterne, de hang lidt med hovedet, da jeg tog dem ind igen. Først på dagen gik turen på cykel til Netto. Der var mange damer og mange planter, folk valgte og vragede. Da jeg jo brugte en del penge igår nøjedes jeg med 2 små stenbedsplanter til 6 kr. pr. stk. Men der var mange fristelser, som jeg heldigvis godt kunne modstå. I morgen går turen til byggemarkedet, der er også plantesalg, men vil også prøve at se, om jeg kan finde nogle knæbeskyttere, som er bedre end dem jeg fik i fødselsdagsgave,
Klematisen gror hurtigt og er også smuk uden blomster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar