tirsdag den 5. april 2011

En regnvejrsdag

Formiddagen var grå, og jeg besluttede mig til først at gå i haven over middag, da jeg skulle til at gå ud, begyndte det at regne :-( Først måtte jeg dog åbne en pakke med stauder fra Staudemarken. Der var to iris, to bregner og to rørblomster i. De får lov at stå lidt endnu i potten, der er ikke liv at se ovenpå jorden, men rødderne ser fine ud. Ja så måtte jeg jo gå ind igen, heldigvis havde jeg fra morgenstunden været ude og tage nogle fine billeder med et af Bents flotte apparater. Jeg er ganske novice i den kunst, men da det er et godt apparat, blev billederne rimelige. Her kan I se lidt forår fra Høneballehaven: Påskeklokker den sidste en hjemmelavet frøplante
Rhododendron Hanzel og Pfauenauge med masser af knopper
Og til sidst lidt forår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar