fredag den 23. september 2011

Ren nydelse med solskin

Jeg håber alle har haft mulighed for at nyde den dejlige dag med solskin. Forhåbentlig har det været godt vejr i hele landet, så alle havebloggere har kunnet nyde det.
Jeg har i hvert fald været i fuld gang derude hele dagen. Hvem gider sidde inde i sådan et dejligt vejr, hvis man kan blive fri.
I øvrigt blev jeg i dag ringet op fra Nordjyllands Havekreds, de ville gerne høre, om de måtte komme og se min have juni 2012. Selvfølgelig måtte de det, de skal være på øen i tre dage, desværre havde jeg ikke nogen forslag til andre haver, de kunne komme ud og se. Er der nogle af jer nordjyder som er medlem af den havekreds?
Her kommer lidt stemningsbilleder fra i går.

Hamamelis

Leuchantemum Broadway

Løvemund

Tretorn

Prunus med smuk bark i modlys

Tulipantræ

Til slut dagens rose

I ønskes alle en rigtig god og solrig weekend

6 kommentarer:

  1. Nej, vi gider ihvertfald ikke sidde indenfor i godt vejr. Hér regnede det dog lidt først på eftermiddagen, og jeg skulle også have handlet.
    Men jeg nåede da et par timer derude alligevel. Og tænk, jeg måtte både vande nogle krukker og efterfylde havedammen! Det er godt nok længe siden sidst :-)
    Og nu lover de jo skønt vejr i mange dage, så jeg glæææder mig.
    Hvor er din Broadway sød :-)
    Jeg checkede knoppen på min syriacus idag, og den sidder der endnu. Hvis nu jeg krydser fingrer, så klarer den den måske alligevel nu hvor vi får godt vejr.
    Rigtig god haveweekend til dig :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige stemningsbilleder fra din have, jeg forstår godt at du ikke gad sidde inde i det vejr når der er så meget at nyde udendørs:)
    Jeg skulle dog arbejde, så det blev kun til en dejlig tur i skoven med hundene sidst på eftermiddagen Lisbeth, jeg har ikke glemt dig du får en beskrivelse af spejlbassinnet en af dagene.

    SvarSlet
  3. Meget smukt, farverigt og frodigt hos dig. Tak for din kommentar på min blog. Dejlig haveweekend til alle læsere her.

    SvarSlet
  4. Gode stemningsbilleder.
    Dejlig når der er nogen der vil kigge forbi ens have.
    I år har vi desværre ikke haft ret mange besøgende. Jeg tror og håber da på, at det er vejrets skyld.

    SvarSlet
  5. Hej Lisbeth. Det er en pragtfuld have I har. Tænk at du kan få plads til flere rhodoer. Jeg har først læst del 7 i dag. Jeg er imponeret. Forstår godt, at du udnytter det gode vejr fuldt ud. Det er først i dag lørdag, at vi har haft godt vejr her i Nordjylland. Jeg er ikke medlem af den havekreds og tror ikke, jeg kender nogen, der evt. er. Men det må betragtes som anerkendelse, at de vil besøge din have! Godt gået.

    SvarSlet
  6. Hej Hanne
    Jeg krydser fingre for din syriacus sammen med dig :-)Tænk at du skulle vande og fylde vand i din havedam, det er utroligt. Jeg har også lige sagt til Bent, at nu skal vi nok snart vande. Det troede han ikke rigtig på
    Hej Lisbeth Godt du nåede en tur ud med hundene, forhåbentlig har du nydt det gode vejr i dag i haven. Jeg glæder mig til at se tegningen, når du sender den, men det haster ikke.
    Tak for kommentar Kristina og velkommen her.
    Landbohaven: der skal nok komme nogen flere næste år, når vi nu får meget bedre vejr :-)
    Hej Birgitte: Tak for roser, håber du får mulighed for at komme over og kigge næste år sammen med de andre bloggere. Jeg betragter det helt sikkert som en anerkendelse, at haveforeningerne begynder at komme på besøg i min have. Jeg havde Brædstrup på besøg i juni, da øsregnede det :-( men det kan man jo ikke holde for.

    SvarSlet