lørdag den 13. juli 2013

Favoritrose

På  bloggen Marits Hagedagbok så jeg, at der var en udfordring hos  Anne  på moseplassen, her må jeg da være med, jeg har rigtig mange yndlingsroser. Men denne her vinder over alle de andre, den er så smuk, hvis altså det er tørvejr og dejligt solskin som nu.




 Det er bare en af de skønneste mosroser, jeg kender, den hedder mme Louis Levique



Jeg købte den i sin tid, fordi det var en mosrose, og fordi den har et sølvagtigt skær, den er utrolig smuk efter min mening. Som I kan se, har jeg taget rigtig mange billeder af den.
Jeg har lavet et indlæg tidligere i dag, hvis du er gået glip af det kan du klikke her
Der er nu lidt stille på bloggene i denne tid, sommerferien er over os, og vi har heldigvis dejligt vejr. Fortsat god lørdag og tak for den gode ide Anne.

17 kommentarer:

  1. Hvor er den yndig.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  2. Fantastisk! Den ville jeg bestemt også blive forgabt i :) Næsten som farven på den smukke kjole du havde på til bryllupet.
    Dejlig sommeraften til dig,
    Knus Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rose
      Ja den er dejlig, og du har da vist ret i, at den har næsten samme farve som min "bryllups" kjole :)
      Tak i lige måde.
      Knus

      Slet
  3. Hej Ulla
    Tak for din kommentar, den smuttede væk heldigvis fik jeg den på mail, så jeg har set den. Du har ret i, at det er lidt nemmere at følge med i øjeblikket, ikke så mange indlæg :)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  4. Den er da også helt vidunderlig.
    Tror vi alle er i total sommerstemning, det er så dejligt og det vi har drømt om længe. Det er bare med at nyde de skønne sommerdage.
    Sommerknus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette
      Ja det synes jeg også :) Ja der er gang i sommerstemningen, vi kan jo dårligt være bekendt at ønske regn, selvom vi trænger, så vi må i stedet nyde.
      Knus

      Slet
  5. Åh, disse moserosene er så lubne og skjønne! Herlig favoritt!!

    SvarSlet
  6. Kære Lisbeth

    Ja, en bedårende rose ---
    Hilsen jessie

    SvarSlet
  7. Tak Jessie
    Nu huskede du vel at se forrige indlæg med mange billeder. Du behøver ikke kommentere, men nyde det må du gøre. :)
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  8. Hei Lisbeth

    Jeg må få korrigere deg litt, for denne gangen er det ikke en konkurranse, men bare en utfordring i å vise sin favorittrose. Ingen premier denne gangen. Men uansett så skjønner jeg veldig godt hvorfor du valgte den, for den er utrolig vakker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei Marit
      Ja jeg har godt nok set, at det ikke er en konkurrence, men det gør nu ikke noget, jeg vil gerne vise min favoritrose alligevel. Ja den er nemlig utrolig vakker.

      Slet
  9. Hej. Det er godt nok også en smuk rose.

    SvarSlet
  10. Hej Lisbeth, Hvor er denne rose dog smuk, og især billederne hvor man også ser de fint farvede knopper sammen med de udsprungne! Jeg kan godt forstå at denne er din yndlingsrose :-)

    SvarSlet