onsdag den 4. maj 2016

En morgentur og vinderen af give away

Før I får at vide, hvem den heldige vinder er, kommer I en tur med til havet, der skal da være lidt billeder at kigge på. 
 Det så fint ud mod syd
 mod nord var det knap så godt, det lufter lidt her i dag
To skalleslugere og et stort skib i baggrunden
og små fine blomster i græsset ved stranden
Nå men nu kan jeg nok ikke trække det længere:
vinderen af bæltet blev: Linda Irving
Det er jeg rigtig glad for, for Linda havde nemlig fødselsdag i lørdags, hvor jeg lavede indlægget, jeg havde tænkt, at hun da bestemt skulle have præmien, men da der  var så mange som meldte sig, måtte det gå retfærdigt til, så små sedler i en skål og Bent udtrak vinderen med siden til uden at kigge.

Tillykke til Linda, vil du sende din adresse til mig gerne i dag, så kan du nå at få det i mors dags gave.
Der kommer nyt indlæg i aften om de hårde tider, det var for Bent i går.

25 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra havet.
    Tillykke til Linda.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tillykke med gevinsten Kæreste Linda og tillykke med fødselsdagen i lørdags.
      Kære Lisbeth dejlige billeder fra havet og stranden. Det er altid dejligt ved havet.
      Er spændt på hvad Bent har været igang med for det lyder som om det har været hårdt arbejde.
      Kh.
      Kirsten

      Slet
    2. Kære Kirsten
      Tak for det, ja der er dejligt ved havet.
      Ja det er spændende :)
      Kh Kirsten

      Slet
  3. Hej Lisbeth
    Skønne stand billeder ser så dejligt og friskt ud :-)
    Stort tillykke til Linda med fødselsdagen i lørdags så det er da bare så fint at hun lige får en ekstra gave.
    Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne
      Tak skal du have, det var det også.
      Ja det var rigtig godt, at Linda får en ekstra gave.
      Knus Lisbeth

      Slet
  4. Stort tillykke med Linda...og også tillykke med fødselsdagen i lørdags :)

    Gad vide, hvad Bent blev sat til? :)

    SvarSlet
  5. Tillykke Linda ^^

    Smukke stranbilleder, så længes man efter sommer :)

    SvarSlet
  6. Kære Lisbeth Dejligt med en tur til stranden. Skønne friske billeder. stor tillykke til dig Linda. Uh hvad har mon den gode Bent nu været i gang med hmm? God Kristi luftfart Knus Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tina
      Godt du nød min strandtur. Ja det er spændende :)
      Tak i lige måde
      Knus Lisbeth

      Slet
  7. Tak for jeres søde lykønskninger :o) og hvor er jeg lad for jeg har vundet, jeg havde ønske mig tasken i fødselsdagsgave men fik den ikke. Nu var jeg allievel heldig at Bent trak mig( Du skal have et kys på kinden Bent) :o)da vi var afsted på tur i søndags fandt jeg knæpuderne så nu har jeg lige det jeg ønskede mig.
    Tusinde tak.
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda
      Jeg er lidt bekymret for, om du får den til mors dag af dine piger, har du tænkt på det :) Bent ser frem til at få et kys på kinden :) Ja men så er du jo dækket ind, det er godt at have udstyret i orden.
      Kh Lisbeth

      Slet
    2. Jeg får den ikke af pigerne til morsdag :o) de har fået at vide jeg har vundet den.
      Kh Linda

      Slet
    3. Det kunne man ellers godt forestille sig, at de havde gemt et ønske til mors dag :) men godt du har underrettet dem :)
      Kh Lisbeth

      Slet
  8. Hej Lisbeth

    Og tillykke til Linda - Alletiders!
    Samsø en nu en flot ø:)

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karsten
      Ja Samsø er en flot ø, du må kommer over og se den en dag.
      Tak i lige måde

      Slet
  9. Kære Lisbeth
    Tillykke til min navnesøster med både fødselsdag og give away - det var da bare den helt rigtige vinder! Tak til dig, Lisbeth for skønne havbilleder - de blev nydt - jeg savner havet ved Samsø :)
    Glæder mig til at høre mere om, hvad Bent nu har været i gang med - dejligt, at du har ham til at hjælpe med alle dine gode ideer :)
    Fortsat god dag!
    Knus Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda
      Ja jeg synes også, at det var den rigtige vinder, men der var ingen snyd i det, sjovt nok trak han bare sedlen med hendes navn.
      Godt du nød havturen,og godt jeg tog kameraet med i morges.
      Ja det er spændende, hvad Bent har lavet, men for en gang skyld er det ikke bare min idé.
      Tak i lige måde
      Knus Lisbeth

      Slet
  10. Tillykke med den heldige vinner!

    Klem

    SvarSlet
  11. Tillykke til Linda med både præmien og fødselsdagen :-)
    Og sikke dejlige udsigter over vandet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ja det er dejligt med billeder fra vandet.

      Slet