fredag den 5. august 2011

Megen snak og billeder og en solhat

Hvad er min dag gået med idag? Megen snak synes jeg. Det var ikke meget jeg nåede i haven i dag, hvor blev dagen af? Kender I det? En tidligere kollega kom på besøg for at få nogle hvide floks af mig, der gik 2 timer, imens vi gik rundt, men så var hendes bagagerum også fyldt helt op :-)
Jeg har også brugt lang tid på at snakke i mobilen, så ja jeg nåede ikke så meget, men jeg nåede da nogle billeder.

Anastasia nu i fuldt flor

Big purple med regndråber, smukt ikke?

Denne her er blevet meget voldsom, skønt jeg jævnligt rykker op.

Dahlia midt i de grønne blade, der er også jernurt, men den er svær at fotografere, i hvert fald når det blæser :-)

Diervilla

Endnu et med solhatten Fatal Attraction, den er bare så skøn

Smukke floks

Frühlingsduft blomstrer først nu med få blomster, da den blev klippet langt ned sidste efterår

Dejlig gul lupin og nu har jeg også den lyserøde med duft Blossom :-)

Hjortetakstræ, jeg har to, og passer godt på, det ikke bliver til flere

Foran står en perlerøn og en spirea Anthony Waterer

På en anden blog så jeg Pletter i luften, det har jeg også mange steder i haven.
God weekend til alle

7 kommentarer:

  1. Ja tiden kan hurtigt gå alt for hurtigt :0)

    Hvor er den smuk din rose.....Big Purple - det må jeg skrive mig bag øret.

    Ja Fatal attraction er smuk....det er en af de nye i min have i år.

    SvarSlet
  2. Kender alt for godt at tiden løber fra en. Dejlige floks og smuk rose.
    Det ser rigtigt frodigt og dejligt ud i din have.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det er bare noget af det bedste at få besøg af nogen der vil have en "haverunde" - 2 timer er da en supergod tidsramme for blomstersnak - der var du heldig.
    Da det ikke sker så ofte for mange af os, så er det så godt at have alle jer herinde på bloggene hvor vi igen og igen kommer på "runder" hos hinanden.
    hilsen Berit

    SvarSlet
  4. Ja tiden går for hurtigt, men det er rigtigt, at vise en rundt i haven, som virkelig nyder det og kan være med på en ordentlig havesnak, det er bare det bedste, og så gør det ikke spor, at der går 2 timer.
    Hvis man så ikke lige kan finde sådan en person, ja så er bloggen simpelt hen bare god :o)det er hyggeligt, men kan nu også være tidkrævende. Lige nu burde jeg f.eks være i haven.

    SvarSlet
  5. Åh ja, jeg elsker også at have nogen på besøg som vil gå haverunde i min have. Jeg nyder også at vise jer bloggere rundt istedet, når nu der ikke kommer så mange 'rigtige' mennesker som har lyst til havevandring :-)
    Den Anastasia er altså dejlig :-) Og big Purple, og den lilla floks, og ja, det alt sammen :-)
    God weekend herfra. Min ældste datter bliver 22 år idag, sikke tiden går :-)

    SvarSlet
  6. Det er altid hyggeligt med en havevandring med snak og at give/få godter med hjem, men man får selvfølgelig ikke lavet så meget andet fornuftigt:))

    SvarSlet
  7. Ja det kunne være sjovt, hvis vi kunne vise vennerne på havebloggen rundt live. I er velkomne hos mig :-)
    Tillykke med din ældste Hanne, du har ret tiden går hurtigt, min yngste søn er 23 og bor på Fyn. Men jeg havde fornøjelsen i telefonen i dag i næsten 2 timer :-)Det var dejligt.

    SvarSlet