lørdag den 2. juli 2011

Roser og regnvejr

Ja det er en meget dårlig kombination. Heldigvis nåede jeg at fotografere dem i aftes, for som mange andre steder har det også regnet her næsten hele dagen. Dog var vi heldige at få opholdsvejr fra kl. 16 og til nu.
Men jeg kom ikke til at ordne alt det i haven, jeg havde glædet mig til. Dog fik jeg til aften klippet visne roser af, det tog over en time, de var både rådne og mugne, det er trist med alle de smukke blomster.
Her er billederne jeg tog i går.

Accapella købt hos www.rosertilhaven.dk

Bering Renaissance

Big Purple

Lady Emma Hamilton (købt i år)

Crocus Rose (købt i år)

Til slut får I et billede fra Nordfyns Friluftsspil Skatteøen, som jeg så i torsdags. Den kan anbefales, det er min søn, som er på billedet. Han spiller doktor Livesey.

1 kommentar:

  1. Roser og regn er ikke en god cocktail.
    Det må da være lidt "spændende" at se sin søn spille med i Skatteøen.
    Ha´en god søndag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet